tysdag 16. mars 2010

Innkalling


Slik ser mjølkesyra ut. Han er din ven:)

No er det på tide å blåse liv i gamle knøtteskrotter! Eg vil ikkje venta lenger.

Det har vore den lengste vinteren ein kan minnast, og det vil vera naivt å tru at det ikkje har gått ut over O2-opptak og finmotorikk.

I rein endorfinabstinens tok eg på meg joggedressen i går. Ned trappa og den første kilometeren mot Kalfare følte eg meg pigg. Ned Kalfare og mot PAP-byggningen kjente eg at alt ikkje var som det burde. På strekningen frå PAP til Nygårdsbrua kjente eg at dette blei langt. Då eg passerte Brannstasjonen hadde eg mest lust til å gi meg. Tilbake i Skivebakken hadde eg nok med komme meg opp trappene utan å sjå ut som ein fyllik. I dag går eg rundt med to hesjastaurar til bein.

Men no er eg igong! Er du?

Neste tirsdag blir det trening. Uansett! Bli med!

Erlend

4 kommentarer:

Andikk sa...

Eg e klar som eit påskeegg...

Øystein sa...

eg óg!

Eg vil! sa...

Vegard

Andy sa...

Rykte skal ha det til at tirsdagsgjengen atter er i gang!
Det vil si at det førstkommende tirsdag er duket for fotball!!
Herlig!