tysdag 5. juni 2007

Tøft spel og lange diskusjonar

Måndag trente me som vanlig på festningen, denne gang i strålande solskinn. Alt låg til rette for ei flott fotball økt, noko det også vart, sjølv om treninga i stor grad ble prega av lange diskusjonar om reglar og regelverk. Ein ekte Skruknøtt er ikkje redd for ein god diskusjon, men me bør nok på sikt komme fram til ein enighet rundt reglementet. Som Frank i "Elling" sa det: "Me må ha streite avtaler, faste rammer og tydelige framskritt!" Einig i da.

Ellers var reserveknøtt Aamund med og gjorde som vanlig ein fin figur, Øystein vant alle dagens kampar og Anders fikk seg ein liten smell. Dagens tabbe sto underteikna for da jeg etter å ha fått tak i ballen på kanten av stupet , klarte å kaste ballen i en stolpe og tilbake ned over stupet og ned i militæranlegget. Bittert..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Siden Sverre ikke har tatt med dagens prestasjon, så stemmer jeg for at han får den på bakgrunn av flott hæl-lobb over erlend fulgt av direkte innspill til Øystein som puttet ballen sikkert i mål på direkten. Vakker episode!

Anonym sa...

Trur du har gløymt episoden då eg flikka ein hard markkrypar frå Amund i ein fin boge over hovudet ditt og i kryssen frå 2 meters hold, Hans Olav. Om ingen andre har tenkt å nemna det, så får eg gjera det sjølv.

Anonym sa...

Dessutan er eg endå av den oppfatning at eg hadde rett i alle diskusjonar som utspant seg på mandag.

Solseng sa...

Litt rart å kåre et dårlig mottak for dagens prestasjon erlend..