søndag 17. juni 2007

Vertshuscup


Gled dykk ungdom sommaren er trulig berga! Den glade gjengen i bildet over inviterer til Cup! I dag vart dei formelle papira sendt inn til arrangørklubben, og FF Skruknøttene har formelt ytra ønske om å delta i årets Vertshuscup!
Om det vert plass til oss er framleis litt uvist, men me kryssar fingrane og håper på et beste! Svar på om me får vera med får me i slutten av Juni. Opplysningar om dette og mykje meir vil FK Dale/Vaksdal legge ut på sine heimesider http://www.fkdv.no/, så eg oppmoar alle ivrige skruknøttar om å følge med der i tida framover!

Elles vil eg nytta høvet til å ønske alle knøttene ein god sommar, men husk sjølv om hovudet tar ferie må me holde legemet i sving! Sommardvaske kroppar vinn ikkje Vertshuscup! Sjølv har eg mellom anna deltatt i bedriftsorientering på Haugalandet for å variere treninga fram mot 3. august som er datoen cupen startar, og datoen eg spissar formen mot!

Mvh
Bjarte

5 kommentarer:

Anonym sa...

sitat på www.fkdv.no :"Påmelding skjer ved at ein betalar innbetalings-blankett og sender kopi av kvitteringa til FKDV, v/Arild Soltvedt, Pb 119, 5721 Dalekvam. Ein kan også i staden for kvitteringa senda dei same opplysningane på e-post til: ”arild@vaksdalnet.no”. Hugs å føre på namn på lag og kontaktperson"
e detta gjort?

Anonym sa...

Cupen er betalt, og påmelding med kvitering er sendt de rette instanser på mail!

Anonym sa...

flottings! såg det va komt lag på lista, men ikkje skruknøttene.. men tar vel berre litt tid kanskje..

Anonym sa...

dette er spennende saker.. eg har pådratt meg et herlig luftveisvirus av noe slag, å er nok litt rusten i første kampen.. hvertfall om en skal støtte seg på de "proffe" eliteseriespillerne, alle som har hatt et snev av forkjølelse er jo unnskyldt all latskap i minst tre påfølgende kamper, uansett hvor lenge det er siden forkjølelsen! Dessuten, har grillsessongen og utepilsen for allvor begynt å gjøre innhogg på min hardt innkjempede kondis.. tror noen må ta meg med på en joggetur opp kattnakken i sommer!!

Anonym sa...

Liker at du peiker ut kattnakken som treningsmål andikk! Ti ganger bedre enn stoltzen og veldi møkje finare! Sjølv kjenner eg at eg visner henn hos etaten i haugesund, men håper at det ikkje blir for gale,tross alt bere ein drøy måned igjen til cupen no...