tysdag 9. oktober 2007

KRIK-cup mon tro?

Laurdag 20. oktober vert det arangert fotballcup i vestlandshallen. Arangøren er nokon som kallar seg for KRIK, og skal visst nok vera ein gjeng med friskusar. Spørsmålet er om me kan hevda oss i dette selskapet, og den einaste måten å finna dette ut på er at me meldar oss på cupen. Er det interesse for dette? (Tar du turen over Boknafjorden, Soleng?) Påmeldingsfristen er på mandag, så me lyt få fingen ut og mobelisera mannskapet før den tid. Gi "feedback"!

P.S. Det er også eit spørsmål frå ein viss haugesundar om det er stemning for ei treningsøkt ein av dei næraste dagane. Han (haugesundaren) har ikkje funne matchvekta si endå, og vil gjedna få retta på det før ein eventuell cup. Gi "feedback"!

7 kommentarer:

Anonym sa...

eg kan ikkje, er sjølvsagt i ålesund på kamp! men e vertfall drit klar for trening på mandag!! gler meg!

Anonym sa...

Jeg kan heller ikke delta på cup den dagen. Hadde vert gøy. Kan heller ikke delta på trening nå på mandag. Hektisk periode dette...

Anonym sa...

Om ein har spørsmål angåande KRIK-cupen kan ein ta ein kikk på fotballcup.no. Der skulle ein kunne finna ut alt ein måtte lura på.

Anonym sa...

Så no e eg haugesundar...Tilfelle nokon lurte har eg bustadsadresse i Bergen. Ein polakk er like fult ein polakk sjølv om han plukker jordbær ein sommar i Norge! Eg er ikkje frå haugesund, eg har jobba der! Over til cupen, Eg er med både på cupen og på å få til ei trening! Hadde egentlig håpa at me kunne få til noko i morgon(Torsdag)Er det nokon som er med?

Anonym sa...

cup hørtes kjekt ut. men det er jo samme dag som brann skal ta knekken på ålesund. tenkte eg skulle stå på festplassen å se på tv'n til hermann! treing e eg lett med på. men blir vel ikke før mandag?

Anonym sa...

Eg e med dersom det ikkje kolliderer med Brann kamp

Anonym sa...

Eg e nok på Stord den helgo desverre. Må desverre ofra litt for å komma meg heim. Men eg har uansett to drakta som eg kan tilby om da blir noko spel!