måndag 1. oktober 2007

Seriegullet i boks?

I dag er det nye moglegheitar for benkeslitarane til å overbevisa trenaren om at nettopp dei fortener meir speletid. Alle bør vera fulle i entusiasme etter at Brann vart seriemeistarar i går. Men som Mons seier; "Me tar ein trening om gangen. Med kvalitet på treningsfeltet vil kampane komma som positive opplevingar."

P.S. Eg forstod det slik at dagens trening er satt til kl. 17.30. grunna mørket som trenger seg på. Vikig at alle får med seg dette. Kjem du?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Bjordal er på oppdrag i Stavanger i dag. Han har tatt med seg kikkert og avlyttingsutstyr for å gjera spionarbeid for Mons. Ikkje sei noko om dette til Owe, for han blir så grinete. Dette fører sjølvsaagt til at Andreas ikkje kan komma på trening i dag, men det kan eg. Så då stiller Skivebakken med ein stk. representant.

Anonym sa...

eg kjem og tar mest truleg med meg andreas morland. har fått beskjed av anders om at han ikkje kjem, han e på jæren for å lufte vetet.

Anonym sa...

Eg stiller og skal ha fokus på å ikkje miste fokus, slik 11 mann på Colorline stadion gjorde i går...

Anonym sa...

eg e som kjent ute å fyller på olje-fondet dåkas, so eg stiller ikkje i dag.. ei heller neste mandag..

Anonym sa...

morland kjem ikkje. ska jobba for å få med noken andre...

Anonym sa...

Det har tikka inn ei melding om at Vegrad kjem på trening, men det ser ut til at me må jobbe med å få med nokre reserve.

Anonym sa...

eg kjem.
så då blir det kanskje 2 mot 2!

Anonym sa...

lars kristian komme