tysdag 12. august 2008

Snart tid for sessongoppkjøring?


Nå er det vel snart slutt på sommerferien for de fleste av oss. Grillpølser, fisketurer og seine kvelder skal igjen byttes ut med pensumbøker, jobb og vekkerklokke.
Ikke minst begynner blodslitet for å vinne tilbake storformen på fotballbanen.
Det er på tide å gjøre opp status! Hvem er villig til å blø for drakta også i år? Forhåpentligvis er alle med videre men kanskje må vi ha noen forsterkninger. Flere har jo ønsket å spille på en større bane, da trenger vi flere folk. I tilleg bør vi kanskje sette oss noen målsettninger for sessongen? Ka med en innecup iløpet av høsten f.eks? Eg foreslår et årsmøte i løpet av neste uke eller uken etter. Da skulle vel alle være tilbake.



Om viljen er tilstede, er eg allerede klar for fotball allerede førstkommende mandag, kem e med?

Andy

12 kommentarer:

Anonym sa...

eg gir meg vertfall ikkje! og eg er me på mandag! gler meg te å slita ut fotballskoa i høst!

Anonym sa...

eg er med på mandag.

Anonym sa...

Flott. Eg er også sef med mandag. I tilleg har Vegard meldt sin interesse. Hva med Anders, Arne, Andreas M. og Arild? er de i byn? Bjarte er vel ine i sluttforhandlingene med Djerv1919? Erlend er i Frankrike på prøvespill men mulig han er hjemme til mandag.

Anonym sa...

Eg er klar ja!

Anonym sa...

Eg er med!!

Anonym sa...

Konge då e vi foreløpig fem stykk! Med andre ord ser det svært lovende ut foran høstens første økt!
Skal vi si klokken halvseks eller seks?

Anonym sa...

nett da samma for meg vertfall!

Anonym sa...

eg har framleis ferie og nyter den til det siste andedrag heime på sommarøya. Men stiller sef på treningane i haust.

Anonym sa...

eg kjem... helst til kl 18!

Anonym sa...

Då sier vi klokken seks på festningen! Vel møtt. foreløpig er vi seks stykker. Anders og Erlend er fortsatt på ferie, Bjarte er ute av dansen og Andreas M har foreløpig ikke svart. Det er altså god plass om noen ønsker å ta med en prøvespiller!

Anonym sa...

Eg er som kjent ute av dansen. Har ikkje funne meg klubb her i syden enda, men det mangler ikkje på tilbud, og eg forventer å vera i aktivitete innan nokon få månadar eller år.
Videre vil eg minna om at det var fleire forespørslar på bloggen før sommaren der andre gjengar ønska å spela mot knøttene? Dersom det er manko på folk er dette kanskje noko å vurdera? God økt! Vil fopr øvrig minna om at eg kjem til å reise ein del til bergen i helgene i høst...

Anonym sa...

Hei. Eg kjem og har med meg ein gjest frå Stanghelle. Lars Jacob heiter han. Om det vert for mange kan eg stå på sidelina eller i mål. Gler meg til å koma i gong igjen.