måndag 16. februar 2009

Snø, slaps og is. 16.02.09

Vel idag er vel ikke værgudene i særlig godt humør, det er igrunn ikke eg heller. Magen er litt vrang(Trolig har eg og Gamsten spist det samme!) og oppussingshumøret begynner å svartne litt i kantene.. Ka kunne vel vært bedre enn en trening for å lette litt fra skuldrene.. Eg vet ikke om eg rekker trening idag og heller ikke om magen har tenkt å sette ned foten, men e villig til å gi det et forsøk.. Har vært litt rundt forbi og banene ser jo ikke så bra ut. Mølhenprisbanen er helt fri for snø og is derimot. Men den er jo ofte fullsatt. Kan jo prøve oss på en litt sein økt? F.eks i halv 8 tiden? Då kan jo kanskje eg og rekke å være med, om formen kjem seg litt vel å merke!

Mvh
Andreas

10 kommentarer:

Anonym sa...

maybe attending

Anonym sa...

Jeg må arbeide litt med bytting av av ovn i leiligheten før kvelden er omme. Skal få den godkjent av fagmann i morgen, så må gjøre dette før jeg eventuelt kan trene. Dersom jeg blir ferdig før trening så stiller jeg. Gir lyd når jeg vet hvor mye tid som går med.

Kunstgressbanene ved stadion er også ryddet. Trolig er den ene opptatt hele kvelden, men den andre kan være ledig dersom vi trener sent. f. eks kl 2000.

Anonym sa...

Eg kan ikkje i dag! Samling for smågruppeledere i Salem..

Anonym sa...

eg er med dersom det blir noko

Anonym sa...

er er på jobb og kan ikkje stille..

Anonym sa...

Eg er med dersom det blir noko

Anonym sa...

Eg og er med dersom det blir noke

Anonym sa...

e da nåken so e me dersom da ikkje blir då?

Anonym sa...

Sorry, men ting tar alltid lenger tid enn man planlegger når en akademiker skal bruke verktøy. Kan derfor ikke trene i dag.

Anonym sa...

stiller meg bak den uttalelsen der mr.Hanso.. Og eg vet ka eg snakker om etterhvert! for å si det sånn...