søndag 1. februar 2009

Trening 2.2.09 kl.18:00

Etter ein gedigen opptur sist mandag tenker eg at alle er veldig gira på ei ny økt i måro! Avtalen(fra sist mandag) va jo at me skulle prøve å svare på søndagen, so håper at me i løpet av kvelden får ein viss oversikt over kven som kommer!!
Trur nok at me prøver oss på Møhlenpris klokko 1800.. (har vel erfart at det kan ta litt tid med den lyspæra..) fint vist nåken andre i tillegg til meg kan ta bilen, slik at me kan kjapt forflytte oss dersom det skulle vise seg å vere opptatt.. (self. dersom me skulle bli fleire enn 5;)

Ein sportslig helsing
Øystein

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jippi! Eg e med!!!

Anonym sa...

Gleder meg til trening. Jeg stiller!

Anonym sa...

3x3 Hurra! Eg e med!!!

Anonym sa...

hipp hipp hora!! eg er med!

Anonym sa...

Kan ikkje ..

Anonym sa...

Sorry.. kommer ikke idag heller.. Må flislegge badet eller gjøre noe annet handy. Håper på comeback neste mandag.. Klør i beina no..

Anonym sa...

Har ingenting handy å foreta meg, så eg stiller:)

Anonym sa...

nils eivind er med

Anonym sa...

sånn vist andre va i tvil.. eg e også sjølvsagt me..