søndag 19. april 2009

Vår i luften, men fortsatt litt rusk i maskineriet?


I helgen har Bergen vist seg fra sin aller beste side. Solen har varmet kalde vinterskrotter. På torgalmenningen blomstrer det med fjonge damer og Fløybanen har allerede fraktet mang en skuelysten turist. Alt dette er vel og bra, men det som er enda bedre er at det er mandag om et lite kvarter og dermed duket for FFSK-trening.

Dette halvåret har eg vert mye vekke grunnet oppussing. Har inntrykk av at andre knøtter også har slitt litt med tid og kanskje motivasjon? Vi trenger en plan!
For det første har vi et påtrengende behov for nye friske bein! Vi er en nokså ekslusiv gjeng etterhvert og skulle absolutt forsterket litt. Vi trenger rett og slett en gjeng med Cato'er(les:Hedersmann, oppofrende og omgjengelig kar) som kan forsterke laget. Kankje er det også på tide å vurdere nye treningstider? Mandag er en strålende dag for meg, men kan virke som om andre har det travelt på mandagen? Både jeg og Vegard har spilt litt med en annen bande om tirsdagen, meget trivelige karer og mange av dem har også gjestet knøtteøkter tidligere. Kanskje vi bør fusjonere? Da ville vi være en mer stabil gjeng på 10-16 "medlemmer" noe som sikrer oppmøte på treningene. Men da ville altså tirsdag være en mer ideel dag slik jeg har forstått det!
Hvilke tanker har dere om saken? Eg e hvertfall veldig gira på å holde treningene igang også for fremtiden. FFSK er en herlig fritidsaktivitet!

Hvem kan trene i dag? Da kan vi jo ha et lite klubbstyremøte samtidig.
Skal vi si halv syv ved stadion eller den banen oppe bak statoil i solheimsviken?

Andy

9 kommentarer:

Anders sa...

Eg kjem og tar med meg ein forsterkning fra Kamerun ved navn Ishmael...trivelig kar som eg traff på jobb...men klokko blir nok litt meir enn halv sju før me komme pga babysvømming.

Vegard sa...

Eg kjem!

Arild sa...

eg er med!

arne sa...

Eg og e med! Stemmer sjølvsagt for stadion, men me bør kanskje ha bilar om det skulle verta fullt.

Hans Olav sa...

Eg er med og stemmer selvfølgelig for stadion...

ø sa...

eg e me!

Andreas sa...

Eg e og med. Oppmøte på Stadion klokken 1840! Spre ordet! Vi er allerede 8 mann!

Andreas sa...

Eg har bil. Kjører fra Møllaren 1830 for den som vil sitte på!

erlend sa...

Eg må melda avbod i dag, grunna utruskap. Eg er visst klar over at måndagen er merka knøttane i både den eine og den andre kallendaren, men i dag lyt eg la ballsko og treningsdress ligga. Eg har lova mi truskap til fleire brure, ser dykk. I kveld lyt eg tilbringa tid med Noregsvenene i øvingsrommet.

Eg vil at dykk skal vera visse i trua på at dette ikkje vil verta noko fyljetong. Dette er eit eingongshøve, som sjølvsagt er beklageleg dog uungåeleg.

Eg forstår det likavel slik at det er nyt moglegheitar i morgon? Vegar?