søndag 23. august 2009

Ble vi enige?

Forrige uke var vi en gjeng på gode gamle festningen. Formålet var høstens første treningsøkt. I tilleg skulle vi prate litt om hvordan vi vil løse bemanningsproblemene våre i fremtiden. Skal vi ta inn nye spellere(om vi finner noen), skal vi bytte dag, eller skal vi slenge oss med åsanegjengen.
I treningsiveren glemte vi vel egentlig å diskutere, i tilleg var vi få spillere fra førsteelveren. Kom med din mening her på bloggen!!
Denne uken er det duket for nok en trening. MAndag er det Brannkamp, så jeg foreslår at vi prøver oss med Åasanegjengen denne uken. Altså trening tirsdag klokken 1900.
Da får de av oss som ikke har deltat tirsdager før, gjøre seg opp en mening om hva de syntes om dette alternativet..

Andy

5 kommentarer:

Andreas sa...

Jeg kjører fra Mølleren(rundkjøringen ved Dokken kvart på syv). Har plass til fire mann..
Hvem har vestene forresten?

erlend sa...

Eg er positiv til å leke med Åsane-gutta, men bør vel spørra om dei synest det er kult å ha med heile knøtteballetten før me trekk ein endeleg konklusjon?

Andreas sa...

I følge Arne var det helt topp for dei..

øystein sa...

Flott å sjå at de tek Brann på alvor;) Er i nordsjøen og stiller ikkje denne veka(ei heller neste..) Eg er også positiv på å spela i åsane!

arne sa...

VIKTIG MELDING!!! Åsane-gjengen byrjer klokka 20.00!!! Eg er litt usikker på om eg kjem, men muligens. Skal kanskje gjere eit kjøp og treng litt ekstra tid!