søndag 6. september 2009

Trening 7.sept?


Vil på vegne av Skruknøttene få gratulere so mykje Andreas og Gro Sissel med vetle Sigurd! Veldi kjekt å høyra og lykke te med tida som kjem! Mange gode stunder de kjem til å ha!



So har me ein som har fått ring på fing!! Gratulera so mykje te Arne og Synnøve!

So te oss andre.. :) Har ikkje vore på trening i høst, so veit ikkje kva dåke har blitt enige om? Blir det trening denne veka? Festningen? Åsane? Kven er klar for fotball?? For min del passer det littegranne dårlig i måro..

Mange spørsmål, få svar..
Kom me innspel!

Øystein

7 kommentarer:

arne sa...

Eg har då altså slutta å sjå på sio vår på mandagar og satser på Åsane i kveld kl. 20.00. Eg har bil og køyrer 19.40! Nokon som vil sitja på?

øystein sa...

Den e fine! Då møtes me der. Har du kjøpt deg bil arne?

hans olav sa...

Eg har lyst, men må se om jeg får tid.

Andreas sa...

Hei. takk for gratulasjon! I kveld prioriterer jeg Kåno og Sigurd. De er fortsatt på KK så jeg vil besøke dem. MEn fra neste uke er eg fullt tilbake.. Tirsdag er vel den nye mandag?(tok du den Øystein).. Det er Åsane som gjelder nå.. Hvilken bil ble det Arne?

arne sa...

Da blei Audi A3;) Veldi nice!

hans olav sa...

Jeg er med.

Vegard sa...

Me får besøk i dag så eg kjem sterkt tilbake neste tirsdag..!