onsdag 4. juli 2007

Kampoppsett m/meir

Denne mailen hadde ramlet inn i pcen min i helga. Legg merke til at den avsluttes som følger: Med sportslig hilsen!! Lenge siden eg har vært involvert i en sportsleg hilsen. Fekk nesten lyst å jogga, men ska jo selvfølgelig ikkje gjer da...
Sleit foresten veldig med å laste inn kampoppsettet så da ser veldi teit ut, men da drit eg i! Eg e ein skruknøtt, ein god skruknøtt har ikkje så god peiling på data!

Velkommen til Vertshuscupen 2007

28 lag har meldt seg på til årets Vertshuscup. Me ynskjer alle velkomen til det me håpar vert ei triveleg helg på Geitabakken der det viktigaste kanskje ikkje er å vinna, men å treffa andre og ha det moro i lag. På denne sida finn de litt praktisk informasjon og på dei neste sidene oppsettet som viser kva tid de skal spela.

Lagleiarane må kome innom sekretæriatet før fyrste kampen for å fylle ut spelarliste og få ein del nyttig informasjon.

Vanlege sjuarreglar gjeld med desse unnataka:
üMaks. tre a-lagsspelarar på laget, maks. to på bana samstundes.
üLaget som står fyrst i oppsettet startar med ballen i fyrste omgang.
üTo gule kort ® utestengt ein kamp, raudt kort ® utestengt til neste år.

Premiering til vinnande lag, tapande finalist og toppscorar som vanleg. I tillegg kan det dukka opp andre formar for premiering etter kvart.

Skiljereglar ved likt antall poeng:
1. Målskilnad (scora mål – innslepte mål).
2. Flest scora mål.
3. Innbyrdes oppgjer.
4. Minst straffepoeng (1 poeng for gult kort, 5 poeng for raudt kort).
5. Loddtrekning.

Dersom grasbana toler det, vil bane 1 og bane 2 liggja på denne. Bane 3 vert på grusbana. Om grasbana ikkje toler turneringa, vil alle kampane gå på grus.

Me treng hjelp til dømming av kampar, og for Dykk som ikkje har ført opp ein dommar i påmeldingsskjemaet har eg sett opp kontaktperson som dommar. Me ber om forståing for dette og håpar De tar utfordringa.

Til slutt minner me om at kommunen sine utleigereglar slår fast at det ikkje er tillate å nyta alkohol på Geitabakken. Dette har gått fint dei siste åra, men då fint sommarver kan leda enkelte på ville vegar, oppmodar me lagleiarane om å gjera spelarane sine merksame på dette. I verste fall lyt me visa folk bort frå Geitabakken, og dette er like lite hyggeleg for oss som for dei som vert bortvist.

Har de spørsmål kan de ringja Arild Soltvedt 95 15 62 12 eller senda ein e-post til arild@vaksdalnet.no.

Diverse info om turneringa er/blir også lagt ut på www.fkdv.no.

PS! Husk å ta kontakt med sekreteriatet før fyrste kamp.

Med sportsleg helsing
FK Vaksdal








44 kommentarer:

Anonym sa...

trykke ein på bildene blir dei foresten store...

Solseng sa...

Har ikke skruknøtter peiling på data?!

Anonym sa...

Eit nytt kampoppsett er sendt ut på mail cika i går. Der har me mista ein av kampane på fredagen. Då er me nede i tre kamper.. Eg gidder ikkje legge ut det nye oppsettet enda, men kanfortella at me har kamp på fredagen 17.30 og lørdagen 10.30 og 12.00. Og så ska me stilla med dommar på fredagen kl. 18... Der stiller me med ein med emnekurs i fotball. Da er me stolt av!

Anonym sa...

Hadde vært fint vist me fekk i gang ein elektronisk dialog om korleis me reint praktisk skal gjennomføre turneringa. Telt?, skal me prøve å finne ei hytte?, eller ønsker knøttene å kvile mellom slagene i bergens urbane gater? Personlig er eg fan av å oppholde meg i Dale heile helga.. Det blir liksom litt som om Drillo hadde tatt med gutta heim midt under VM i Frankrike vist me trekke til bergen syns eg...
Eit anna spørsmål er drakter! Er det nokon som har ein god ide der?

Anonym sa...

altso eg har ingen ting i mot telt! men føle litt da må bli på ein slags camping plass.. Har gjort litt research på nettet og eg kan ikkje finne noko slikt nær dale.. da blir voss som nermaste.. Rett meg vist eg tar feil! men ei hytte hadde kje vert dumt, men kor lett da e å få tak i no midt på sommaren veit eg ikkje.. tippa da:) detta va no berre mi meining! når du seie drakter, tenke eg kanskje da blir bra med t-skjorter.. med noko trykt på?? kan vel ikkje kosta allverden da elle??

Solseng sa...

eg har iallefall vestane våre, me kan iallefall varme opp i dei. Ellers så e jo telt kos, men me kanskje høyre om det er plasser me kan sette det opp.

Anonym sa...

Hallai!
sitter nygift i mallorca og gleder meg til cup i dale! her i mallorca e d ein del billige drakter,viss da kunne vaert naake??(faar og med trykk for ein billig peng) ellers e eg med paa alt naar d gjelder overnatting. Kor mange blir me?
Helsing Arild (direkte fra mallorca)

Anonym sa...

mallorcadrakter hørtes frekt ut. eg syns hvertfall vi skulle hatt ordentlige drakter å ikke t-skjorter.. litt stil skal det jo helst være.. overnatting i telt e vel flott, men hytte høres jo også fristende ut.. har vertshusgutta noen forslag til overnatting? eg befinner meg på stord fra søndag av, hvordan er stemningen for litt kamptrening i uken som kommer for dem som er på sommerøya?

Anonym sa...

ps. kanskje du kan få et prisoverslag på noen fine drakter Arild? får sikkerten knallpris vis du sier du skal ha et helt sett.. gratulerer med giftermålet forresten..

Anonym sa...

Har faat ein pris paa 100kr drakten.
her gaar det i nike og adidas(ekte vare) =) saa viss det er ein knott der ute som har eit synspunkt paa farge og pris.Ka e egentlig skruknöttenes farge? =) navn og nummer er 10 euro ekstra.
-Arild mallorca Blaalid

Anonym sa...

nummer e jo fint å ha bakpå, men navn e vel gjerne litt dumt vis vi får utskiftninger i første elveren:) personlig holder egen knapp på grønne drakter med sort shorts, eller brune drakter om det finns. rødt er jo også fint men det er det jo veldig mange som har! hvilke frekke alternativer finnes det å velge i?

Arne sa...

Eg stemme for litt Hull-aktige fargar på drakten. Sende ein link her: http://www.uksoccershop.com/images/hull_home_0607.jpg

Arne sa...

Eg trur forresten og at eg vil ha nummer 9 på drakten... e kje da vår alles kjære robby fowler sitt nummer?

Anonym sa...

Eg har sendt melding til alle knøttene no, inkl. Nils Eivind(Veit ikkje om han ønsker seg ei ny keeper drakt). Eg seier nå løp og kjøp i nåken flotte farger. Stoler blindt på arild når det gjeld fargane,han har tross alt ein frisør med seg til suden!!!
Alle bør foresten legge inn eit ønske om størelse på draktene, og hvilket nummer de vil ha (vist ikkje da blir for masse stress for arild)! eg treng XL og eg vil ha nummer 17!!!

Anonym sa...

Så vidt eg veit ska. Bjarte, Sverre, Arne, Erlend, Andreas, Nils Eivind, Hans Olav, Arild, og Øystein vær med til Dale altså 9 (ni) personer totalt!

Arne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Arne sa...

Eg satse på M trur eg. Men trur du Arild må vurdera om da e for lite... Viss du ikkje trur da passe så tar eg L. Altså nummer 9 og størrelse M viss den passe.

Arne sa...

Skjortsen kan forresten vær str. L...

Anonym sa...

Eg er med på draktkjøp. Farge og lignende er ikke så veldig farlig, men er fan av drakter som er stripete, slik vi virker slanke. Ønsker drakt nummer 19 i størrelse medium.

Anonym sa...

Kanskje en shorts i L.

Anonym sa...

Eg e med på drakt med m og shorts på l. Nummer e fint, eg e ein typisk 7er. Syns me skal droppe navn. Sverre

Anonym sa...

daa starte jakten paa gronne,gule eller brune drakter i stripete variant.
shorts maa kanskje kvar enkelt fixe,men det er iallefall svart som er fargen der.
ka ska me setta max prisen pà?

Anonym sa...

Shorts og sokker kan hver enkelt fikse selv, svart shorts høres bra ut å så klarer vel de fleste å kjøpe seg et par fotballstrømper i matchende farge til drakten(når fargen er bestemt).. Striper er eg veldig med på, det er jo det fineste som finst.. eg ønsker meg størrelse xl gjerne med tallet 11 på ryggen(16 er også fint).. Pristaket er eg litt usikker på, du får prøve å forhandle men alt opptil 200 e vel grei skuring for de fleste? Selv om alt ned mot 100 og gjerne under låter bedre.. Mallorcarane er vel åpen for dette fenomenet som kalles pruting vil eg tro.. Finner du en god pris og en fin drakt får du smelle ut et kontonr så får vi hive over spenn.. løkke til dette er ulidelig spennende!

Anonym sa...

Til naa er det:
nr.7 Sverre str.M
nr.9 Arne str.M/L
nr.11 Andreas str.XL
nr.17 Bjarte str.XL
nr.19 Hans O str.M

nr.? Erlend str.M (men han ska sikkert ha nr.23 pga av beckham)
nr.? Solsvik str.M/S

fär näken tak i önskelig nr. for desse to?

pengane fixe me i Dale,eg vil ha dei cash i rimi pose!

Anonym sa...

nr. 10, Tippa da blir S på meg! kan kje du sjå litt på da? blir vel kje alt for lite?

Anonym sa...

ingenting blir for lite for deg! =)

Anonym sa...

Eg vil ha nr 2 takk.

Anonym sa...

eg ser vi skal være ni personer på dalecup.. burde ikke vi handle drakter til hele laget en dog? til senere anledninger liksom? vi legger vel ikke opp etter vertshuscup formoder eg? Anders bør vel også få seg en drakt? og eventuelt terje? da har vi jo et helt sett..

Anonym sa...

daa er draktene i boks!
fekk naaken knasne drakter for den magiske sum 70 kr.
handla inn ein ekstra,men terje kom i gloymeboki.(hadde han faat seg eit bilde paa knotte sio,saa hadde d ordna seg)
turen til Nike factory outlet var ganske lang,saa vett ikkje om eg tar turen for ein drakt t.

Anonym sa...

oioioi.. dette blir spennende.. er det mulig å røpe litt om hvordan disse knasne draktene ser ut? Kan du si noe om hva som er skruknøttene sine farger? DETTE ER JO UTROLIG STORT.. Synd mer den ekstra drakten, men det er vel ikke så stor fare for at vi begynner å spille 11'er fotball med det første! Du har gjort en strålende jobb.. Å så den nette sum av 70 spenn.. Fantastisk.. EG har jo tidligere foreslått at alle kjøper egen shorts og sokker, hvordan er stemningen for dette? hadde jo hvert fett å ha et helt matchende draktsett, å ikke ti forskjellige sokkefarger og shortser, eller? Her må Arild gi oss et fargehint og ta en skjefsavgjørelse.. kan sort shorts passe eller er det bedre med hvit eller kanskje rød? skal vi ha gule sokker eller blir det blå som er det stiligste?

Anonym sa...

vil ikkje sei saa mykje om draktane,men dei er skreddersydd til norske forhold og svart shorts er det einaste riktige til denne drakten! =)

Anonym sa...

hmmmm.. gleder meg mer en eg har gjort til de 26 julaftene eg har opplevd til no.. Svart shorts altså.. då stemmer eg for at alle stille med svart shorts på dale.. men hva med sokker? blir det for avslørende å røpe en sokkefarge?
Vel, no får du nyte ferien, du har gjort en fremragende jobb.husk å jogge litt lett (les: Baywatch)på stranden innimellomj paraplydrinkene, må ikke miste hele kondisen!

Arne sa...

Fytti katta så spent eg e no... eg å bjarte snakka litt om logo her i dag, e da mulig å få hosta opp ein? erlend eller anders??? Hadde vert fint å fått ein me kunne ha strykt på dei nye draktane;)

Ka tid komme du heim arild? Eg har lyst å sjå di med ein gong...

Anonym sa...

komme heim 27 juli
maa skuffa med at eg ikkje har trent saa mykje her nede,men foten e iallfall frisk igjen. =)
trur me kan satse paa svarte sokker og. =)

Anonym sa...

den e god, då tar eg en sjefsavgjørelse på at alle stiller med svart shorts og svarte sokker!! kansje Bjarte kan sende en melding til alle innvolverte med den nye infoen? Logo hadde vært kall.. ka med å ha en ball(gammel type, enten i hvit å svart eller den eldre typen med striper) med et skjerf over(les: sjømanstatovering) med FF Skruknøttene inni? eller FF SK inni ballen og en krans rundt.. klassisk og fint?

Anonym sa...

Då har eg sendt ut ein sms til alle som skal vær med i cupen om kjøp av shorts og sokker i fargen svart! Elles har eg litt dårlig samvittighet for at eg ikkje rakk å formidla at Nils Eivind og hadde litt lyst på ein ny keeperdrak, men forsto da sån at da ikkje var så nøye egentlig...
Neste utfordring er jo logo! Da hadde vært sinnsjukt kult!!! Eg sender herved ballen videre til Erlend eller Anders, eg og Erlend har i allefall snakke om utformingen av ein logo tidligare og da hadde vært sinnsjukt kult å hatt eit logo, eller ska me kalla det eit klubb emblem på skruknøtt drakta!!! Vil og foreslå at klubbens slagord. "Fotball glad ungdom i sin beste alder" kommer med, men det er kanskje litt mye tekst... Kanskje Arne kunne lagt ut en avstemming på et slagord? Mitt forslag vil da være "Oppvakt"

Anonym sa...

Dette høres helt topp ut! Gleder meg masse til å se draktene... Forslaget om en klassisk logo går jeg inn for, vi er jo et tradisjonsrikt lag. Nå må jeg rett ut å ta en kondisjonsøkt for å stille forberedt.

Solseng sa...

dette er innlegg nummer 38! Ny rekord! For eit herlig engasjement..

Anonym sa...

innlegg nr 39:
daa er draktene komplett!
maatte skifte hotel i gaar,saa trykkinga blei "litt" dyrere!=)
naa er det 200 pr haud,men dette er jo ingenting for ein rik student!!? naa er det nr baade framme og bak + "FF SKRUKNOTTENE" under tallet. ( med ein ekte norsk Ö) =) eineste skuffa tryne blir Arne, som fekk eit 6 tall isteden for 9. (hu som trykka draktene hadde taarer i augene naar hu innsaag feilen) =) men dette tar sikkert Arne som ein mann!? =) skal sjaa litt rundt etter drakt til nille,men kan ikkje love naake.
koss blir det med transport til dale?

Anonym sa...

Transport er ikkje avklart enda, men det blir enten tog eller bil fra Bergen. Har sjekka toget og det går ein del tog oppover så det er nix problem! På ei anna sia så er me jo bere ni folk så me skulle få god plass i to biler... Så då ligger ballen hos skruknøttenes stolte bileigere. For min del kan me foresten godt ta tog! Blir liksom litt meir eksotisk då! Har ikkje peiling kor stasjonen ligger i forhold til banen, men kor stor kan dale ver...
Har foresten enorm respekt for den jobben Arild har gjort! For at ein klubb som FF Skruknøttene ska overleva trenger me ildsjeler, det føler eg me har mange av i Skruknøttene!

Anonym sa...

Høyres foresten utruli kult ut med trykk framme og bak! Glede meg sinnsjukt til å sjå draktene!

Anonym sa...

Dette blir bedre å bedre.. Draktene høres fenomenale ut.. Tog til dale er jo ikke så aller verst, men om det er langt å gå til fotballbanen er en annen sak. tviler på at det er bare til å slenge seg på lokalbussen om det skulle være et stykke å labbe.. bil er vel gjerne det trygeste, om været skulle bli skikkelig grisete eller andre uforutsette ting skulle inntreffe! Eg har jo so, kjent en kjerre, kona skal egentlig ha den hadde eg tenkt, men kan se ka eg kan fikse.. to biler er vel ikke så hardt å fikse uansett..
En uke igjen! Hvordan er stemningen for en fotballøkt på sommerøya?

Anonym sa...

eg stiller sjølvsagt med bil dersom det blir altarnativet! veldig klar for ei treningsøkt etter fredag!

Arne sa...

Etter å ha sjekka litt på nettet har eg komme fram te at da har minimal betydning om da står ni eller seks på drakten. Me har jo STORE stjerner som tildømes J. A. Riise, R. Carlos (landslaget) og H. Haugen som har bruka dette nummeret uten skam...

Det er og fleire ting ein kan asosiera med talet seks. Terningkast seks, seks-symbol, seks som noko eg aldri har hatt, seks som den høgaste karakteren på gymnasiet og seks som enkelt og greit er eit vent og fint tal å sjå te.

Eg er ikkje djupt vonbroten avdi eg ikkje får nummer ni. Eg skal ha seks på ryggen med stolthet... altså talet seks.