onsdag 25. juli 2007

Ei drøy veka igjen!

Det har tatt heilt av med komentarar på det forige innlegget, så eg tenkte det kunne vera lurt å oppsummera litt, og komma med nåken påminningar!

Kva skal me ta med til Dale? Jo me må ha med Svarte fotballsokker og svart shorts. Ein annen ting me ikkje har nevnt er leggbeskyttere... Alle bør ha leggbeskyttere, kan faktisk hende at det er påbudt uten at eg har sjekka da...Videre vil kampane vera på gras dersom veret tillet dette. Ta derfor med grassko vist du har...
Ein annen ting er telt. Det virker som om det blir overnatting i telt på oss og me treng derfor folk som stiller med telt!!
Øystein har sagt at han kan kjøre til cupen så då mangler me og bere ein bil...
Uten mat og drikke duger skruknøtten ikke! Da velger eg foreløpig å drita fulstendig i, mat kan me kjøpa på veien eller i Dale.
Økonomi: Eg har lagt ut for cupen (700kr) og går etter kneskålene vist eg ikkje får ein fin prosentandel av dei tilbake fra mine lagkammerater. Arild har jo og satt ekteskapet på spel og brukt bryllupsreisa på å finne drakter til oss, han har forlangt 200 pr drakt, nåke eg for egen del gjerne betaler for ein stk. ekte FF Skruknøttene drakt! Flott jobba Arild!

Kampoppsettet vårt er som følger:
Fredag:
17.30 Turbojugend - Skruknøttene
18.00 må me stille med dommer i ein kamp.

Lørdag:
10.30 Da Anndra Lage - Skruknøttene
12.00 Skruknøttene - Team Sweeden

14 og 14.30 Kvartfinaler
15 og 15.30 Semifinaler
16.30 Finale

I følge gulesider.no tar det 43 minutter å kjøre dei 62,2 kilometerene til Dale. Personlig trur eg ingenting på dette anslaget, og foreslår avreise fra Fløybanen?? kl 15.00? Då har me god tid til å handla, finna fram, nyta ture og varme de topptrente knøttekroppene våres godt opp når me kommer til Dale..

Det var det eg kom på no... 1, 2, 3 Komenter!
mvh
Bjarte

11 kommentarer:

Anonym sa...

Kampane våres er foresten satt opp på bane 1, 2 og 2. Altså på gras...

Arne sa...

Ville bare på vegne av Sverre informera om at han kunne stilla med telt for tre... Da kunne rett nok bli litt trangt, men ka gjer vel da...

Anonym sa...

telt blir bra, men e da nåken so har sjekka om kor me kan slå oss ned? nåken so har nåken gras sko te overs? str.40?

Anonym sa...

Eg har og eit telt. Da e vel egentlig eit tremanns telt, men eg e skeptisk til å putta meir enn to folk inn i da...

Anonym sa...

eg har kanskje naaken gras sko t deg. men dei e godt brukt! =)

Anonym sa...

Eg velger bilovernatting framfor telt, så eg stille med varebil som er fin fin å overnatte i for 2 personer under 182 cm. Altså plass til ein til.

Anonym sa...

har du volvoen enda Hans Olav? Trudde du hadde solgt den for lengst! No er me oppe i 7 bilseter som skal nordover, i verste fall kan jo då di tio siste ta toget... Og så trenge me eit par teltplasser til...

Anonym sa...

eg kan sikkert også kjøre.. telt har eg derimot ikke tilgang på så vidt eg vet.. har alle fått tak på svart sjårts og svarte såkker som vi sier her i byn? Leggskinn må vel også være obligatorisk regner eg med. Gleder meg stort no, krysser fingrene for godt vær. Dale her kjem me..

Solseng sa...

Eg må i ein begravelse i Kristansand fredag, så eg blir litt sein. Kommer med toget ca 22.00. Altså mister eg første kamp. Regner med at dåke drar sigeren i land likevel.

Anonym sa...

Kjenner at no gleder eg meg sjukt masse!! Trur ditta blir ein drita fin tur! Ska foresten kjøpa meg shorts i måro, har litt samme følelsen som eg hadde før eg fekk penal før 1. klassen...Litt overraskande er det å få sjå draktene ein av dei tingo eg glede meg mest til...

Anonym sa...

HAHA. De tapte mot et drittlag i dag.. sug deko. Helsing oss i "Da andra lage"