laurdag 4. august 2007

Heima igjen...

Jaja... Då e da ein time til finalen i Vershuscup skal spelast, og her sit eg i Bergen, kald inn til ryggmargen, og skuffa langt inn i sjela. Men eg syns ikkje me ska henga for masse me håve. Ein seier (1-0), ein uavgjort (0-0) og eit knepent tap (3-2) lar høyra fra seg spør du meg! (HuskEM 2000 Semb var enda ein freda mann etter det mesterskapet!) Føle alle Knøttane jobba hard for klubben og gav alt. Meir kan ein ikkje forlanga! Rekner med at det blir ein fyldigare beskrivelse av cupen når me får noken fleire bilder på plass, og inntrykka får synke litt inn.

Til slutt, Praktisk info: Nokon har betalt mykje for denna helgo, andre har betalt lite. Derfor ønsker eg at samtlige knøtter skal summere opp sine utgifter, (inkl. bensin) og legge dei ut som ein komentar på bloggen. Siden Sverre er trainee i Statoil overlater eg oppgavo med å legge samen og å finne ut korleis betalingar fram og tilbake skal føregå til han. Lykke til Sverre!
Då gjenståt det kun å takke alle knøtter for ei strålande helg! Neste gang toppar me heile driten!

mvh
Bjarte

9 kommentarer:

Anonym sa...

Eg har betalt Cupen den kosta 700, og så handla snop for 194,50. Til samne 900 Nok.

Arne sa...

Eg betalte ein god femtilapp på diverse matvarer.

Anonym sa...

Tur/retur 120kr i bensin!

Anonym sa...

hei. bensin utgiftene kan kanskje deles på de som satt på i hver enkelt bil? Eg kjørte jo fra stord med Erlned og Nils eivind å vi har allerede gjort opp reiseutgiftene. Eg har ikke lagt ut noe serlig ellers å er selvfølgelig beredt tilo å gjøre opp for meg. men er ikke så sugen på å betale dobbelt opp i bensin. Tror Niols eivind la ut ca 700 for maten, skal sjekke med han. viktig at han får igjen penger litt kjapt ettersom han forlater oss til fordel for spanskekysten..

Anonym sa...

Alle som har fått ein kul gul drakt,må betale 200kr.
-Arild Blålid

Arne sa...

Apropo gul drakt... Sverre bør sleppa å betala for sin, eg har tatt hånd om den. Pluss at me har vel endå ein drakt, men den ska kanskje Anders ha?? Eg syns vertfall me bør spleisa på drakten Sverre brukte.

Anonym sa...

Tur/retur 120 kr i bensin. (Arne satt på til og Bjarte tilbake, dersom vi skal dele det på dei som satt på.) Ellers ingen utlegg.

Anonym sa...

Eg kan godt kjøpe ein kul gul drakt... ka størrelse snakke me??..kjekt om den er tight og fin (S)!!

Anonym sa...

Eg sørga for at dei noko lettkledde eskortejentene kom bort til oss utpå kvelden der, pluss mannabrus, armanidressane, Beckham-frisyrane, rosévinen og kongerekene. Pluss den 62 år gamle champagnen, pluss bryllaupssuiten på hotellet, minibarutgifter og taxiane me bestilte til heimvegen. Då tar eg ikkje med dei cubanske sigarane, privatjet'n og føredraget (bildet me tok) med Bill Clinton, for da tar eg på mi kappa. Grovt rekna blir da ca 33 764 kroner per snute. Set pris på å ta imot dette ila veka.

PS! Eg syns dei gule draktane var i overkant dyre.