fredag 10. august 2007

Payback time

Nå er reknskapets time kommen. Eg har funnet ut kva kvar einskild skal betale ut fra utgiftene dåke har gitt opp. Er noko misnøgde med prisen, blir det mulighet for å legge fram personlig klage i Havanna badeland i Sandnes fyrskommande laurdag kl 11.00.

Hans Olav betaler 295 kr til Arild.
Erlend betaler 375 kr til Nils Eivind.
Andreas betaler 375 kr til Bjarte.
Arne betaler 365 kr til Arild.
Øystein betaler 295 kr Arild.
Sverre betaler 430 kr (90 kr til Nils Eivind, 110 kr til Bjarte og 230 kr til Arild)
Anders betaler 200 kr for drakta til Arild.

Send ein sms til den du skylder penger og få kontonummer.

(Kort fortalt er alle kreditert for 200 kr i drakt (ikkje Nils E) 100 kr for cup, 75 kr for mat og 40 kr for bil (ikkje gutta i Andreas sin bil), så har eg trekt fra utgiftene til kvar enkelt.)

Ha ein fortsatt fin sommer!

10 kommentarer:

Arne sa...

Kjempebra jobba... Ditta innebære at du Sverre eig drakt nummer 7 og har krav på den ved neste cup som me håpe du blir med på.

Solseng sa...

Tenkte det ja, gir ikkje fra meg ein så fin drakt uten videre

Anonym sa...

Blir det trening på måndag eller? Kanskje folk kan sei i frå om dei er i Bergen no, så får me oversikt på mannskapet? Eg er i alle fall klar for å svetta litt. Mulig me må henta inn reservar til den første økta. Så om du har ein kjekk ven som er flink til å sparke lærkula og tåler ein tøff takling kan du jo tenkja på om han skal få ein invitasjon.

Anonym sa...

Hei Sverre! Me stussar litt på kvifor me betalar meir enn resten av gutane. Me ser at nokre skriv at dei ikkje har hatt andre utlegg enn reiseutgifter. Då får me det ikkje til å rima at me ikkje skal betala den same summen. Reiseutgifter skulle gjerast opp mellom dei som reiste ilag.

Arne sa...

Eg e i Bergen og klar for fotball på mandag...
Her kjem eit skruknøttestev (mel.: Kjerringa med staven):

Ein skruknøtt var i bygda,
sende svenskane på trygda.
hei og hå og hei, ein skruknøtt vert kje lei,
kjo og hopp og fei, med rumpa litt på snei.
Ein skruknøtt var i bygda

Anonym sa...

eg e me på mandag!

Anonym sa...

Er med på mandag.

Solseng sa...

Hei Andreas og Erlend. Eg meine at tallene stemmer. Dåke betaler 375 for cup, drakt og mat. Dermed betaler ikke dåke for transport. Eg, Arne, Bjarte og Arild betaler 40 kr i transport, dermed får Hans Olav og Øystein 80 kr hver tilbake fra oss, dette er tatt med i beregningen. Viss dåke vil sjå utrekningane så send mail adressa dåkas så skal eg sende utrekningane.

Anonym sa...

eg er med på mandag!
ka kl. e da snakk om?
Arildo

Anonym sa...

eg e og med på fotball mandag.. gleder meg. hvor mange blir vi? noen som kan skaffe en ekstra mann eller to? eg foreslår kl seks på festningen. hvordan blir det for dere andre?