søndag 26. august 2007

Blanke ark

Det er no klar for ei ny økt med bingefotball, og det er av alles interesse at med blir minst 8 mann som stiller. Me veit alt at Solsvik og Børtveit har karantene og stiller difor ikkje. Om alle kan legga ein liten komentar på om dei kjem eller ikkje, så hadde det vore tipp topp. Så får me ta ein kikk på kor mange reservespelarar me må henta inn.


I mangel på andre forslag blir tema for økta; spel langs bakken. Det er noko me treng å jobba med. Alle som skyt ballen over gjerdet eller heile vegen ned frå festningen, må stille seg i mål etter treninga med baken lageleg for skot. Ta på deg silkefoten og kom til Sverres borg kl 18.00.




10 kommentarer:

Anonym sa...

Eg stiller...Håpar formkurven stig litt meir i morgon og..

Anonym sa...

Eg e med. Tema to bør vere å legge press på ballfører. Noe et vist Brannlag glemte de første 45 på sør-arena ikveld.

Anonym sa...

Eg stiller. Lover å justere ned klareringsfoten...

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Eg er med...men litt redusert etter visdomstanntrekking...

Anonym sa...

er kjem:)

Arne sa...

Eg e med... tar med ein snill NLA-student for prøvespill.

Anonym sa...

Eg har fått med meg ein mann til no. Så då er me 8 stk.

Arne sa...

Ville bare opplysa om at eg syns den baken på bilde va litt ubehagelig å sjå på.

Anonym sa...

stiller meg "bak" det utsagnet til Arne. Heldigvis er jo FFSK ikke beriket med treffsikre skyttere, eller rettere sagt: Ingen av de treffsikre skytterne fikk prøvd seg igår. E jo ikke farlig å stille seg opp med bakenenden på utstilling så lenge en har gode venner:) Eg på min side akter ikke å være like grei når eg en gang får muligheten til å brenne av:)
PS: Arild sin tur til å levere referat!