fredag 6. juni 2008

Innkalling til trening

For litt over 20 år sidan lærte eg noko nyttig eg stadig brukar den dag i dag. Eg lærte meg vekedagane og deira kronologiske rekkefølgje. På den måten kan eg veta at dersom det er søndag så veit eg at den neste dagen heiter måndag. Menneskehjernen er også utstyrt med ein strålande evne til å assosiere dagar med opplevingar. Eg veit til dømes at laurdagen jamt øve er kjekkare enn tysdagen, og at måndagen ofte kan vera litt tung.
Denne forventninga til måndagen er imidlertid i ferd med å endrast for no veit eg at måndagen betyr fotballtrening med knøttene. Det tykkjer eg er voldsamt kjekt! Førstkommande måndag er ikkje noko unntak og eg reiser spørsmålet.
Kven kjem? Tidspunktet er som vanleg 17.30 og oppmøte er i bingen på festninga.

12 kommentarer:

Anonym sa...

eg kjem ikkje!

Anonym sa...

Eg e kjempeklar..

Anonym sa...

Og eg kjem!

Anonym sa...

eg kjem 17.28!

Anonym sa...

eg stiller

Anonym sa...

Eg kjem ikkje... men lykja te!

Anonym sa...

blir da fotball?

Anonym sa...

eg kan komma!! då mangle me ein...

Anonym sa...

Bernt kan ikkje... Dersom me ikkje er fleire innan kl. 17 foreslår eg at me avlyser...

Anonym sa...

andreas m og hans o kan heller ikke! Ser mørkt ut. Eg e veldig gira så eg gjør noen forsøk rundt forbi? Noen andre som har hete reservekandidater?
Ka med Terje etter gammelt?

Anonym sa...

Terje hadde ikke tid...

Anonym sa...

Alles i ordnung.. Då vert det trening! Eg har fiksa en mann..