søndag 30. november 2008

Basunane bles inn til ny økt!


Me tel no to veker sidan sist trening, så eg går ut ifrå at knøttane sitte å trippe ytterst på kanten på stolen under dagens sundagsmiddag. Adrenalinnivået stig, kvilepulsen er fråverande, blikke flakke, ein er utav stand til å halda fokus og utføra enkle motoriske oppgåver. Svetten renn ned frå hårfeste over panna og armhulene gir skjorta ein mørkare fargenyanse. Sjølv Arne- som manglar svettekjertlar- lyt bytta t-skjorte tre gongar for dagen. Abstinensar, abstinensar!! Andreas riv seg sjølv i håret for å overdøyva smertene. Anders sit og klikkar med ein penn, mens han nynnar på "you`ll never walk alone" og prøver å huska kva kåno og sonen heiter. Øystein sit i time etter time og pussar fotballstøvlane sine til han byrjar å blø i hendene.

Aldri meir må me la desse karane gå to heile veker utan å få sparka leirkula. Det må ikkje skje!

Så kven kjem?

12 kommentarer:

Anonym sa...

eg kjem

Anonym sa...

ikkje eg

Anonym sa...

Skruknoettene sin mann i Bangkok har valgt aa forlenge ferien paa ubestemt tid.. Dermed tek eg fatt paa veke nr 6 eller 7 uten leirkule og kjenner at eigentrening i bassenget er behageleg, men at eg haapar paa illeluktande menn og lissepasningar neste mandag!

Anonym sa...

Eg kommer også. Uansett!! selv om vi bare skulle bli to mann!! Håper alle kjenner sin besøkelsestid! Gleder meg..

Anonym sa...

Då eg for dagen har lova meg vekk til å spele engelen Gabriel i eit julespel, ser eg det svært vanskelig å stille. Eg sender Erlend nummeret til Eirik og Eskil om det skulle vera behov for ekstrahjelp.

Anonym sa...

Eg kjenner hjertepompo slå litt for kjapt no.. blir det ikke trening idag heller?? ka e det som skjer egentlig? Er laget i ferd med å rakne? Engelen Gabriel my ass, eksamenstid og julemas tar gnisten fra det som er viktig i livet! Om dagens økt også blir avlyst krever eg omkamp i løpet av uken!

Anonym sa...

dersom det blir omkamp kan onsdag passe for en skolelei og da ferierende student... har forresten fått nok en forespørsel om vi vil spille mot Hordaland KrFU... dersom vi er lite folk...

Anonym sa...

Viss me blir ein god gjeng så e eg med! (bingen e fri for snø)

Anonym sa...

anders og nils eivind har meldt sin ankomst

Anonym sa...

nils eivind har med seg ein mann, så då e me seks. nokon fleir som klara å trylla fram ein mann?

Anonym sa...

no e me 7-8 mann. me satse på bingen ved støletorget

Anonym sa...

KL??