søndag 2. november 2008

Du ska få ein dag i mårå, ein rein og ubrukt dag. med blanke ark...

I morgen er det ny dag og nye muligheter. Eg stemmer høylytt for at vi gjentar suksessen fra forrige mandag. Dermed satser vi hardt på oppmøte ved krohnsminde, skal vi si klokken seks?

Overskriften er ett lite hjertesukk fra min side, men samtidig en innbydelse til fornyet tillit! Noen av knøttene har vært litt late i det siste. Folk er litt dårlig til å si ifra, til å ta initiativ og dårlig til og møte opp! Vi trenger litt ny glød. Eg gleder meg til å treffe alle knøttene hver mandag, da blir det så kjedelig når halvparten ikke kommer! Enkelte har selvfølgelig gode unnskyldninger, dette er selvfølgelig helt lov! Men eg syntes allikevel at vi sammen skal få opp "spiriten" litt igjen! Dette er tredje uken jeg skriver innkalling og referat, nesten uten en eneste kommentar! I morgen satser jeg på at noen tar over staffettpinnen. Vel nok sutring. Eg håper alle stiller treningsglad og fornøyd i morgen. Eg gleder meg som bare det!

PS:
Mulig vi må ta med noen ekstra i morgen også. Stiller guttene dine Arild?

-ANDY-

14 kommentarer:

Anonym sa...

Eg kommer!!

Anonym sa...

eg stiller i morgen. -Hans Olav-

Anonym sa...

eg kommer selvfølgelig. Godt å se at både Øystein og Hans e tilbake etter utallige arbeidstimer i nordsjyden og timer på skolebenken.

Anonym sa...

eg e med!
men ingen hjelp fra Sogn i dag.

Anonym sa...

blir d binge viss me e få?

Anonym sa...

Eg kjem... Satsar vel kunstgras???

Anonym sa...

Eg er så usikker....har veldig lyst....men har vondt i beina!!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Eg tenker kunstgress uansett. E det noen som har med seg ekstra mannskap?
Eg har prøvd eg par telefoner uten videre hell foreløpig. Skal på et kurs no så står uten netttilgang ett par timer. Flott om noen tar tak her!

Anonym sa...

Eg har fått med Eskil, ein frå Salem. Han skulle prøva å få med noken te, så ditta kan jo bli bra. Me satse då altså på krohnsminde kl seks uansett antall.

Anonym sa...

Eskil fekk med to te. Så då e me vertfall 8 stk.

Anonym sa...

ka me andreas m og erlend? nåken so veit?

Anonym sa...

Erlend Pilten Thoresen stiller som alltid..

Anonym sa...

andreas gjer skulearbeid og ynskjer heller trening i helga fram mot eksamen... No har eg kome litt ut av tellinga her, men trur det kjem 4-5 stk frå salem i kveld!