onsdag 7. januar 2009

Teambuilding

Det har ofte skjedd i idrettens hisorie at eit lag slit med motivasjon og innsatsvilje. Ein av grunnane til dette kan vera at spelarane på laget ikkje kjenner eigarskap til laget, kanskje føler ein seg ikkje vel i den sosiale settinga.

Eg har lyst å gjere noko med dette i FF Skruknøttene, ikkje fordi me er desperate på noko måte, men fordi dette kan vera med å auke trivselsfaktoren i laget.


Mitt forslag då vil vera å invitere samtlige på FFSK med til Iskanten i Loddefjord for å ta eit par rundar med folkesporten curling, her kan me spele ei stund for så å stikke ut og ete noko mat. Me kan jo høyre med fotballenkene om dei vil vera med på noko slikt og.

Kva seier de? Forslag til dato?

arne

10 kommentarer:

Anonym sa...

Eg er kjampegira på curling! Om mange er med kan det kanskje bli litt folksamt med enkjer? Veit ikkje kor mange ein kan vera med på curling før det vert ein for mange, men det veit kanskje nokon andre?

Elles var dette eit topp initiativ, Arne. Eg stemmer på tirsdagar og torsdagar.

Ei eller anna markmus sa...

Dette var ein tvers gjennom god idè! Med eller utan enkjer.

Trur idealtalet er 8 snutar..? Så 8 eller 16 (på to banar) ville vore fantastisk. Ellers er me vel unge fleksible mennesker, så slingringsmonn er ikkje mangelvare

Vegard

Anonym sa...

For en kanon idè! Eg applauderer!!
Søndager e ett godt alternativ for meg.. Eller så nærmt klokken 20.000 som mulig hvilken som helst dag. Driver å pusser opp og dermed er det litt knapt med tid på ettermidagene for tiden..

Anonym sa...

hive meg på bølga her! Kjempe ide! men hadde satt pris på om me utsatte det ei helg.. men ta det no når flest folk kan! kommer heim neste freda!

Anonym sa...

Curlig er helt kanon! Eg er med. Dersom det blir i helgen kan jeg ikke før ut i månedskiftet. På hverdager er jeg fleksibel stort sett alle dager untatt tirsdager

Anonym sa...

Mitt forslag vil då vær å rett og slett ta da ikkje no på mandag, men neste. Då har me jo i utgangspunkt trening, men ditta kan jo og sjåast på som trening. Pluss at da e ein kveld som e lett å setta av sio den allereie e prioritert.
Enige? Onsdag e vanskelig for meg!

Anonym sa...

Enig!

Anonym sa...

Ening!

Anonym sa...

Har sjekka litt opp her... I helgene er det ganske lang ventetid.. også på tors- og fredagar.. Stenger også kl.18 i helgene, så det blir vanskelig å stille andreas sine ønsker der..
Mandaga derimot.. eg personleg synst da e domt å ta av treninga... men e kanskje den lettaste dagen å bestilla(liten ventetid).. var pr. i dag ledig fra 26.jan...

Anonym sa...

eg og vil vera med....komme kanskje heim til bergen i løpet av helga...kanskje på tirsdag.....kin vett!! men klar for curling etter det....