måndag 12. januar 2009

Trening 12.01. Hva med 19.30??

Hei og godt nytt år boys.
Hvordan er stemningen for en treningsøkt ikveld?
For min del passer det best etter halv 8 i dag. Siden eg e den første som skriver inn her, tar eg meg den frekke friheten å spør om det også kan passe for dere? Er hardt inne i oppussingsbransjen for tiden og trenger alle ettermiddagstimene til å banke og bråke. Derfor er trening klokken seks utelukket for meg, men skal selvfølgelig ikke stikke kjepper i hjulene om det er dette tidspunktet resten er innstilt på.
Hva med Mulebanen 19.30 eller evt Krohnsminde(men der e det gjerne litt trangere om plassen).


Andreas B.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Mulebanen kl.19.30 passer som fot in the hose!

Anonym sa...

skeptisk

Anonym sa...

Har forhørt meg med Erlend. Han er med halv 8 og det er eg og, så då e vi tre sålangt.

Anonym sa...

Da passe dårlig med mine planar for kvelden så då melde eg pass.

Anonym sa...

Vegard

Anonym sa...

beklager sein respons, men jeg kan ikke trene i dag. må delta på et planleggingsmøte... God trening.

Anonym sa...

Hei.Mathias her fra det lokale Sandviken-laget: Haii. VI lurte på om dere var interessert i å spille en treningskamp på bingen ved Krohnengen/Støletorget. Vi ser for oss en 4-mot-4 kamp der hvert lag har to tre innbyttere. De eksakte reglene kan vi jo bli enige om senere. Hvis dette er interessant, så skriv en ny melding på denne siden, så kan jeg sjekke senere.