fredag 2. januar 2009

TOTUSENOGNIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!

No lyt me alle kjøpa oss nye almanakkar og kalendarar. Eit nytt år har begynt, mens eit anna er over. Eg ynskjer alle eit godt nytt år, mens eg i same andedrag takkar for det gamle. Eg vonar dykk er like kjekke i 2009 som dykk var i 2008.

Så til poenget: er me i gong med sesongen alt på måndag? Eg er i alle fall klar for det. I så fall tar me utgangspunkt i at det vert trening på Mulebanen klokka 18.00. Om me vert mange kan me ta turen til Krohnsminde.

7 kommentarer:

Anonym sa...

eg gløymte vist å signera:) men som sagt er eg med.

Anonym sa...

Eg e og med.. Kanon å få trimmet vekk pinnekjøttet no..
Godt nytt år til alle knøtter forresten!

Anonym sa...

eg kan ikkje ver med!

Anonym sa...

I'm in!

Anonym sa...

Og eg er med

Anonym sa...

fire stykker er jo litt tynt. men det kommer gjerne noen etterslengere?
Det mest risikable her er vel det dårlige føret? Ingen vits å satse lårhalsen på første økten. Sender ut Thoresen på banebefaring nå. så får han avgjøre om forholdene (isen) er trygge. Tilbakemelding kommer snarest..

Anonym sa...

Fotballbanane er dekka av skare og is. Så eg må nok melda at dagens trening går rett ned i dossen. Sorry!