søndag 24. mai 2009

25.05. Nytt tidspunkt? Freidig, eller bare frekt?

Hei Gutter.
Vi har jo lenge startet treningene tidlig pga av lyset. Nå har solen steget høyere på himmelen og dermed kan vi starte senere. Halv syv har vært fasit siste tiden, men i morgen rekker ikke jeg det. Frekk som jeg er, spør jeg like godt om vi kan starte litt senere i morgen! For eksempel halv 8?(om dere tidligst begynner syv, kan jeg sikkert nå en godt del av økten). Full forståelse om noen syns dette er for sent eller har lagt opp dagen etter halv syv.
Kom med tilbakemeldinger!

Andy

9 kommentarer:

Øystein sa...

ingen problem for meg! bare det blir fotball so e eg fornøyd! eg e me ja!

arne sa...

Eg er med uansett, men trur me kjem til å få litt problem med plassen når me kjem så seint. Fordelen vår til no har jo vore at me har kome før alle andre. Men som sagt så er eg med.

Vegard sa...

Må nok melde pass i dag. Ein lei forkjølelse..

erlend sa...

eg er med uansett tid

anders sa...

etter å ha gått 7-fjellsturen i går har eg nokren vonde bein. ka e vell betre enn ein knøttetrening til å mjuka dei opp igjen. Eg stiller noko redusert, men vil suga til meg da litla eg har igjen av livet sammen med knøttene.

sjå ellers min mobilblogg fra turen i går og livet ellers
www.hellemobil.blogspot.com

Arildo sa...

eg er med

erlend sa...

lars gunnar ville også bli med, så då er me ein gjeng. skal me sei 19.30. då eller?

Anonym sa...

Flottings

ø sa...

den e grei for meg! e jo enig me arne, men synst eg kan huske at dei kommer mot slutten av treninga vår.. kanskje litt seinere enn halv7.. men kven vett i dag??