søndag 3. mai 2009

Trening mandag 4/5-09.

Jepp. Etter en helg i arbeidernes tegn, er det atter duket for mandag og FFSK-trening!
Forrige uke entret vi den gammle hjemmebanen vår med stort hell!
1. Banen var ledig.
2. Endelig fikk enkelte av oss stille stumpen som skyteskive igjen!
3. De oppmøtte var godt fornøyd og intensiteten på treningen var god!

Om ingen har svært store invendinger, med påfølgende gode argumenter og ikke minst ledige banefasiliteter. Foreslår jeg at vi også denne uken stiller på fetningen.
Denne uken er det ingen kamper på tv, så vi kan starte trenigen litt senere.
Skal vi si 18.30?

Hvem stiller?

Andy

13 kommentarer:

Andreas sa...

Eg kommer!

Øystein sa...

enig, godt å komme hem:) eg kommer õg!!

Vegard sa...

Kan dessverre ikkje i dag, men er enig i at binge var bra!

Arildo sa...

Eg er med

Hans Olav sa...

Beklager å måtte melde avbud i dag...

erlend sa...

eg er klar

arne sa...

Nei til binge, men eg kjem!

ø sa...

ka me nils, erlend?

anders sa...

eg er kje heilt i toppslaget i dag...svineinfluensaen var i danmark i helgo og da var eg og..vett kje om det er nokon sammenheng! må desverre melda avbud..

Andreas sa...

Nils kan ikke idag. Vi trenger minst en mann til! Noen som har hørt fra Anders?

Andreas sa...

Høggern bedre kjent som ØYVIND er med! Han skulle muligens også ta med sin bror. så om noen har forespørsler ute, kan vi bli 8 mann! Å det er jo flott..

ø sa...

konge! frykta litt avlysing.. takk andreas!

Andreas sa...

Oppsumering:
Høggerns bror blir ikke med.
Men vi er nå seks mann og treningen e i boks..
snakkes på festningen!