måndag 1. juni 2009

pinsedag og balltrill


Sola står høgt på på himmelskalken og temperaturane i troposfæren byrjar å bli rett så tropiske. Det er vel ingen grunn til at nokon ikkje skal kunna stilla på trening i dag?

Ein treng kanskje springa av seg pinsekalkuna, eller kva ein no et i pinsa (denne høgtida der me feriar kyrkjas fødingsdag og den Heilage Andes komme). Det er omlag 2000 år sidan apostlane virra rundt i Midt-Austen som nokre levande faklar, mens dei tala med tungemål som både grekar, arabar, romar og jøde kunne oppfatta. Tru om ein også kunne forstå dei som norsktalande? Det vil me vel aldri få svar på. Ikkje i dette livet i alle fall, men kanskje i det neste.

Bingen klokka 18.00.? Eg går ut ifrå at alle har fri i dag, og at me difor kan trena litt tidleg.

Med vennleg helsing Erlend!

10 kommentarer:

erlend sa...

eg er med

anders sa...

i dag er eg og klar.....

Øystein sa...

og eg

Arild sa...

..at eg ikkje er med (er på sumar øyo)

Andreas sa...

eg e med!

Andreas sa...

Lars Gunnar og Vegard kunne heller ikke idag! Vi mangler to mann. Noen som fikser det! Kan Hans Olav idag kanskje?

anders sa...

arne kunne kje helle..

anders sa...

arne kunne kje helle..

hans olav sa...

Kan ikke i dag, men kommer nok neste uke. Da er jeg arbeidsledig...

Øystein sa...

ser dårlig ut detta here.. nåken so har nåken snøre ute? eg hadde eit ute her tidligere uten napp.. no veit eg ikkje kor eg skal hiva da ut..