søndag 2. september 2007

Mandag 27.08.07

her er eit litt forsinka referat rett før deadline.
denne økten var det desse knøttene som møtte opp:
Anders,Erlend,Andreas,Hans Olav,Arne + 2 innleigde med navn klabb & babb.
Det var ein god økt og alle gav alt.
klabb gav så mykje at han måtte gi seg før treninga var slutt.
(nåke som går imot knøtteregler)
"regel nr.125: du må miste ein fot eller to, for å få lov til å gi seg under trening"

Treningen forsatte etter dette i bra tempo,og ein historisk hendelse inntraff.
Me avslutta treningen på stillingen 7-7, nåke som aldri må gjenta seg.

til slutt blei dei kondisfattige spelarane (som pælma bort ballen for å henta seg inn), straffa med eit rævskudd.
men uheldigvis bomma alle.
(dette er ein fin regel å ta med vidare)

Snakkis imåro grabbar!
Håper alle kjem!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei, gutar! Må diverre meddela at eg ikkje kan stilla på trening i dag. Det stikk meg djupt i hjarta, men ein kan ikkje få både i påse og sekk. I dag bilr det bare katta i sekken for meg, og ingen godtepåse.

Arne sa...

Eg kjem... Har du gyldig fravær Erlend???

Anonym sa...

Eg kommer også. Har med Vegard, men vi manler vel fortsatt en mann eller to for å være 8 stykker? Prøv å få med en eller to til når vi ser hvor mange som skal være med av de faste. Tror ikke eg har fler eg kan spørre. Tror Erlends fravær er på syltynt grunnlag. Blir nok et rævskudd i den rettningen neste mandag. Snakkes i morgen.

Anonym sa...

godt skreve arild ...men lovleg seint;) eg stiller i bingen i dag...er vell kl 18 som tideligare??

Anonym sa...

Eg stiller.

Anonym sa...

og den anonyme er, Hans Olav

Anonym sa...

Eg har gyldig grunn, men om eg seier kva det er må eg ta livet av dykk etterpå. Top secret!

Anonym sa...

stille nok ikkje i dag heller, men neste mandag e eg sinnsykt klar!! Gler meg!