fredag 9. februar 2007

Beste spiller i Premier League

Etter oppdrag fra Bjarte startes nå denne diskusjonen. Selv om jeg er noe partisk er det vel ingen tvil om at Gerrard troner helt alene på toppen. Kunne nevnt mye om anvendelighet over hele bane, engasjement, blendende teknikk, taklingstyrke, lederskap osv, men denne linken sier egentlig det meste. http://www.youtube.com/watch?v=asuOkOwMmfc&mode=related&search= Og da er ikke CL-finalen med i filmen...

Noen andre forslag eller?
Trodde ikke det...

Hans Olav

4 kommentarer:

Solseng sa...

Gerrard er og blir ein klubbspelar, i likhet med Lampard presterer han ikkje på landslaget. Det gjør at eg ikkje syns han når heilt opp i ei sånn kåring. Andre aktuelle kandidater som C. Ronaldo, Terry, Drogba og Henry speler bra for landslaget og.

Unknown sa...

Må sei eg støtte Hans Olav her, teit å nevna Terry og Ronaldo i denna samenhengen. Terry er ein god bauta i Chelsea sitt midtforsvar, men er ikke i nærheten av Gerrard som fotballspelar. Ronaldo er i sin livs form, Gerrard har vært L`pools beste spelar i fem seks år no... Einaste som kan konkurera med han må for meg vær Henry, men må innrømma at eg e litt svak for gode midtbanespelarer...

Solseng sa...

bjarne??

Anonym sa...

Gerrard er finfin han, en tversgjennom helstøpt fotballspiller. personlig har jeg også sansen for denne krabaten.. kanskje ikke den beste i ligaen nå lenger.. men for en sjarmør endog!
http://www.youtube.com/watchv=HtwB4_oZa3c
there s only one Robbie Fowler:)