tysdag 13. februar 2007

Fotballskader

Eg opplever i desse dager mine første tegn på at flotballtreninga går ut over deler av kroppen min. Skaden eg har på dratt meg er lokaliset under foten bak store tå'a. Dette er faktisk på begge beina. Skaden likner på eit godt gammeldags gnagsår, men når eg snur og vrir meg på på fotballbanen løsner skinnet. No er det ganske vondt å gå. Lurte på om ein av dåke har eit triks på lager? eller må eg leve med dette til huden hardner. Er svømmer egentlig eg, blir kje skada av det.



Anders

7 kommentarer:

Solseng sa...

Ai ai, ting tyder på at skoa e litt store, sånn at foten vrir seg for mykje. Et tips da e å bruke tjukke sokkar og knyte lissene ekstra hardt. Et anna tips e å kjøpe sånn gnagsårplaster, det bleier å funke.

Anonym sa...

eg vil anbefala å ta fotabad. varmt vatn og grønsåpa gjer nok susen. gjenta behandling til skaden er legd.

Anonym sa...

Tankene mine går til Øyvind Leonardsen som alltid spelte med to par fotballsokker! Kanskje han heller aldri fann fram til paslige sko?
Ville imidlertid vært forsiktig med den strategien, siden det heilt opplagt kan gå utover teknikken...
Når det er sagt har eg faktisk eksperimentert litt med eit par veldi tynne sokka under fotballsokkane sjøl dei siste vekene. Føle at da har funka ganske greit for meg...

Anonym sa...

Har du foresten lagt ut illustrasjonsbilde av deg og Solfrid? Veit solfiid om da? Minner om vær varsom plakaten: http://www.presse.no/varsom.asp særlig punkt 4,10 11 og 12...

Anonym sa...

eg vil stilla meg bak bjarte sitt tips om tynne sokkar under fortballsokkane. har praktisert dette i heile vinter med stort hell. elles kan du jo vurdera innleggssåla?

Anonym sa...

Hørres ut her at eg har ein del å læra..stille med eit par tynne sokkar i fotballsokkane neste gong!
hm..eg har kje fotballsokkar ein gong..må ta meg ein tur ut å handla! Fint at du kommenterte bildet Bjarte...Solfrid var kje lett å få med...måtte bruke litt overtalelseskunst der!

Eg reise i uljo på mandag så dåke får klare dåke uten denna karen!

God helg kara!

Anonym sa...

Trist du ska ut i oljo... På ei anna side gir jo da oss andre som har stått i skyggen av deg muligheten til å skinna litt! Særlig Arild komme nok til å heva spelet sitt på mandag....