tysdag 20. februar 2007

Rompespark

Mandag kveld låg bingen grønn og fin og venta på oss. Verken drittungar eller is i sikte, så alt låg til rette for ei kvalitetsøkt. De frammøtte var Bjarte, Arne, Erlend, Andreas, Arild, Hans Olav og Sverre. Me spelte fire kampar, som alle var jevne og spennende. Dette førte til at intensiteten blei høg, og treningsøkta var nok av de meir fysiske me har hatt.
Dagens tabbe var det Arne som sto for, etter å ha vært litt tøff i nokre duellar stilte han rompa mottakelig for skudd. Tanken bak var nok at folk skulle si det var greit og droppe heile greia. Tabbe!
5 av 6 skruknøtter valgte å "ta hevn" (ros til Bjarte som vendte det andre kinnet til), og dagens absolutte høydepunkt var nok da Hans Olav traff klokkereint i Stautlands bak. Flott skudd Hans Olav!

6 kommentarer:

Arne sa...

For noko tull... dette var slett ingen tabbe. til forskjell fra andre er eg berre utstyrt med ein liten ekstra dose dårleg samvittighet. Det å stille rompa i skuddposisjon er ikkje så farleg. Skal ein treffe må ein sikte og skyte svakt. Skal ein treffe hardt må ein dryle av og då vert det som regel bom.
Så kan ein jo nevne det at det var fire stykk som fekk muligheten til å skyte, men det kom fem skudd... Kvar kom det femte skuddet frå Sverre????
Som sagt var dette ingen tabbe, men heller ein kalkulert risiko!

Arne sa...

PS! Sverre, eg e ikkje bitter;)

Anonym sa...

Synes Arne tok det som en mann.. det er viktig å bøte for sine ugjerninger med en gang så får vi det ut av verden. eg stilte jo bakenden min til disp for et velplassert skudd fra Bjarte, etter at eg ga han en gratisleksjon i korekt duellspill.
Han takket forøvrig høvlig nei.. noe som kanskje er greit ettersom treffprosenten med et dryleskudd ville øke kraftig ved bruk av min bakdel kontra Arnes.. Ellers takker eg for en hard men fin økt.. E stokk stiv og støl idag så den e grei..

Anonym sa...

Vil poengtere at det var en fin, men unødvendig gest av Andreas å sette stumpen til disposisjon etter hans skulder mot kropp i ubalanse duell. Andreas var først på ballen, og jeg var muligens en tanke uoppmerksom! Snarere vil jeg berømme Andreas for måten han benyttet sine fysiske attributter, og føler jeg har mye å lære av han der! Jeg mener for øvrig også at økta var fysisk, men svært god.

Arne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Arne sa...

Jeg er helt enig...