søndag 11. februar 2007

Trening 12.02.2007

Fra og med i måro vil det aller meste av kommunikasjon frå meg til spelargruppo foregå via den fine bloggen vår!
Detta åpner opp et veld av muligheter for oss alle, noko eg håper alle vil benytte seg av!
Er du ein skruknøtt og har noko relatert til idrett og klubben vår du ønsker å fortella må du ikkje kvi deg eit sekund med å dela det med alle oss andre!

Så over til morgendagns trening...
Satt med ein følelse av at det var ein unison enighet om att skudd kvaliteten forige mandag var kritikkverdig... (gjeld ikkje Arne)

Tema for mandagens trening blir då: Skudd!

Har lagt ved ein liten filmsnutt som det vil avholdes muntlig prøve i på treningen!

http://www.youtube.com/watch?v=AmOy91letwM

Har foresten høyrt rykter om at det vil bli litt forfall i måro, og eg ber alle som ikkje skal komme om å gi meg beskjed om det på sessemess tilfelle me blir litt få!

bjarte

2 kommentarer:

Anonym sa...

obs obs... ser at det står skruknøttene som overskrift heiter me egntlig ikkje FF Skruknøttene...?

Anonym sa...

jo e mener bestemt at vi klubet igjennom FF Skrunøttene.. Eg har pugget hele filmen din utenatt å stiller med riiseklubben parat i morgen..