tysdag 11. september 2007

Mandag 10.09.2007

Nok ein mandagkveld var fine, friske og opplagte knøtter klare til trening i bingen på festningen. Det som møtte oss når me kom var to store beist av nokre hunder og ei skamtrent jente som sikkert spiller på Sandviken sitt A-lag. Ho stod der aleine i bingen og trente på Rhonaldhino triks. Fleire blei nok litt skeptiske til å ta med ei jente på trening. Men med blei ho. Og dette råskinnet la ingenting imellom. Rå i taklilngane og fine finter. Finta seg ofte litt ut sjølv og. Resultatet av å ha denne jenta på eit av laga var at det motstanderlaget måtte gå på eit sviande nedelag i første kampen. Ein skjønte fort at ho var av den avgjerande sorten, for når ho måtte ta kvelden, da rant måla inn og me fekk nokre gjevne og gode kampar. Grunnen til at ho tok ein tidlig kveld var nok pga at Anders skalla ho ned med haka, og det er sikkert ikkje så kjekt å spela med kul i panna. Men da hu var gått, hadde dei andre knøttene muligheter til å få vist seg fram. Mange jobba godt å det blei fleire fine mål. Ein kan kanskje bli litt betre på klarreringer, då det blei mykje stopp i spelet.Dagen ulykkesfugl og målskive var Andreas som fekk gjenntatte susarar i koddane, ryggen og andre deler av kroppen. Uhedlig vis for han gjekk fleire av blokkeringane hans over gjerdet, og dette resulterte at han var ein av to som måtte stå i mål pga av den nye og fine regelen me ha innført. Lars Kristian og Andreas stilte ”villig” opp i mål og det var store muligheter for å få inn nokre fulltreffarar på struttande bakender. Men skjølv om ballane hagla ville ingen treffe utanom ein siste susar som gjekk klokkereint i Andreas som ein fin avslutning på hans lidelsar denne kvelden. Legger ut ein video om en stund som viser siste sparket.

Det vil komme ei regelbok på bloggen. Her kan folk skrive inn reglar som er opplest og vedtatt frå trening. Dette blir ein ny blogg som kommer til å ligge under Tabellkonkurranse linken til høgre. Ikkje lag nye poster, men rediger på den regellista som blir oppretta.

Ny avstemming på bloggen nå. Skjekk ut!

Kortid komme du på trening Bjarte? Me savne deg..

Anders

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nice video. Litt trist at min "Eplekjekke holdning"(jmfr. Erlends kommentar)ikke kommer bedre frem.. Eg tok straffen min på mandag vil eg tørre påstå, både en og to ganger. Ellers vil eg skryte av god innsats fra deg her Anders, tidlig ute med innlegg + vote og video! Meget bra!!
Gleder meg til neste trening. Onde tunger skal ha det til at hverken eg eller Erlend kan delta på neste økt, men dette vil vi komme tilbake til. E håper i det lengste at vi får til trening å klarer å utsette det andre loddet som trekker i oss:)

Anonym sa...

Siden jeg ikke trente og har fått med meg diskusjonstemaet som har ledet til vote lurer jeg på en ting: Svares det på om man er enig i at det skal foretas rævspark, eller om det skal foretas etter hver kamp? synes spm er litt tvetydig.

Anonym sa...

Ja...for rævspark etter kvar kamp...Nei... for på slutten av trening.... sorry, dårlig formulering

Anonym sa...

Har nett gjennomført ein lengre ensom joggtur i haugesundsområdet og kjenner virkelig at det rykker i fotballfoten!! Sprang forbi dei forblåste gymnasbanane der hundrevis av fotballglad ungdom var og lekte seg..Då savna eg mine venner i skruknøttene. MEN det er ikkje så lenge igjen no, mandag 1 oktober kommer eg fra Åråsen (LSK vs. Brann på søndagen)og då skal dåke få sjå ein meget spelesugen skruknøtt i kjempeform!