søndag 23. september 2007

Ny trening nye muligheter. Mandag 24.09.07:

Jepp. Då e det duket for ny trening igjen. Forrige gang var det jo litt tamt oppmøte, noe eg selv var delaktig i. Håpr alle kan i morgen, gi beskjed i kveld så får vi tak i nok erstattere om noen skulle mangle. gi i tilleg beskjed på bloggen om du tar med noen ekstra!
Denne uken har eg sett to fotballkamper, Brann-Brugge og Liverpool-Birmingham. I begge kampene gikk mine favorittlag mer eller nindre på tryne. Det jeg lærte av å se disse kampene var: 1. Du må være aggresiv og interessert i å spille fotball når du er kommet ut på banen. 2. Støttepassninger er veldig teit. 3. Man må ha tempo og glød i det man gjør!
Temaet for i morgen blir da som følger, aggresivitet i midbaneleddet, og effektivitet foran kassa. Gode gammle temaer men dog så viktige.

Gleder meg til å sjå dykk på festningen klokken 18hundre presis!!
God søndag og sist men ikke minst Heia Brann..

Andreas

8 kommentarer:

Anonym sa...

Erlend, Andreas og Vegard stiller på trening i morgen. Med en herlig iver etter Branns 4-0 seier over Odd ikveld. I God Hansteveit ånd, vil alle som krangler på regelverket(Uten å nå fram) i morgen bli belønnet med gult kort etter kampslutt, altså i vårt tilfelle et rævspark, dette vil selvølgelig komme i tilleg til allerede opptjente rævspark. God kveld.

Anonym sa...

I'll be there..

Anonym sa...

Stiller klar for å kamp klokken 1800

Anonym sa...

eg kjem 17.55

Arne sa...

Eg kjem... tar med Andreas M.

Anonym sa...

i dag trur eg at eg må melde pass..er på eit syltynt grunnlag, men har ikkje heilt piffen...reise ein strabasiøs tur over fjellet i natt med toget..det blei minimalt med søvn og rett på skulen...ser at dåke er 8 mann og klarer dåke heilt sikkert meget fint uten meg!

Anonym sa...

Oki Anders den er syltynn, men sånn er livet. Vil ønske deg god bedring hilsen en som stikker på trening med feber, tett nese og kols-hoste:)

Anonym sa...

nå er kl fem min over seks..eg kom nett heim fra en tre timer lang venting på bergen legevakt...min frue var til undersøkelse! det får være min unskyldning da...