søndag 14. september 2008

Inkalling, åtvaring og god stemning

Så er det tid igjen. Eg reknar med alle er klare for ei ny økt i bingen, det er iallefall eg. På måndag startar me kl.18 på herlege Sverresborg, men kom gjerne 5 minutt før så kjem me i forkjøpet av eventuelle andre som måtte ha planar der til same tid.

Ellers så vil eg åtvare om å ta med eingongsgrillar i morgon. Det er no svært tørt i graset, for ikkje å snakke om dei lett antennelege bygningane som står nedanfor.



Men me kan ikkje kalle inn til knøttetrening etter ei slik helg utan å rette merksemda litt vest. Dette innlegget dediserer eg personleg til Tevez. Hjartans takk skal du ha.

(kilde: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=530041)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Politiet let meg ikkje kome i nærleiken av Skuteviken med det første. Dei meiner ein ikkje skal brenne ned verneverdige bygg. Dei om det. Men sidan eg har ei tå som framleis er i ustand, passar det eigentleg OK. Dermed må eg nok krysse fingrane for at tåa er restaurert innan neste mandag..

Anonym sa...

Eg må dessverre jobbe i morgen ettermiddag/kveld så kan ikkje stille på trening.

Anonym sa...

Halloi. Eg er klar for trening. Om men litt på halv fart. Har pådratt meg ett skranglete kne og en fryktelig vond hel etter forrige gang. Når vi allerede er to i minus er det kanskje mulig med noen erstattere. Tenk på det de som har noen aktuelle.

Anonym sa...

eg e på jobb.. og stiller ikkje..

Anonym sa...

eg kjem. skal høyre med eit par reservar..

Anonym sa...

Eg kjem.

Anonym sa...

Eg kjem og sjølvsagt

Anonym sa...

Jeg kommer!

Anonym sa...

eg kjem og....

Anonym sa...

Eg kjem og har med meg ein (Andre Rong for dei som har kjennskap til den staute stril) frå Kirkens. Deira opplegg vart avlyst i kveld.

Anonym sa...

Og Lars er med så då er det 8.