søndag 11. mai 2008

Knøttetrening. OBS! OBS! Tirsdagstrening denne uken?

Vil med dette sende ei innkalling til trening måndag som kjem. Sola skin heilt sikkert og alle har det nok bra. Kva passar vel betre då enn ei lita fotballøkt.

Tema for dagen: Sjå stort på deg sjøl, sjølv om ingen andre gjer det!


Eg personleg melder frafall denne veka grunna eksamen på tirsdag, men vonar de får det kjekt utan meg.

-arne

PS: Eg velger å redigere litt her. Ka med å flytte hele treningen til i morgen. Mange som ikke kan idag. I tilleg kan vi som er ledig gå å se Loddefjord-Brann. Man får i pose og sekk med andre ord!
-Andreas-

10 kommentarer:

Anonym sa...

eg e me! menne ka me cup-kampen? blei den nedstemt?

Anonym sa...

Eg er litt usikker. dobbeltbooking...

Anonym sa...

eg kan godt gå for cupkamp. Morland skulle jo på den, Vegard er ikke ledig, Arne kan ikke komme, muligens er Erlend i gråsonen også(vet ikke sikkert). Då e det jo kanon og flytte treningen til tirsdag er det ikke?
Eg stiler på cupkamp! Altså ikke trening! om ikke stemningen da blir alt for sur.

Hvem andre er med på fotball i morgen?

Anonym sa...

Tirsdag er bra!

Anonym sa...

eg e med samma ka dag!

Anonym sa...

sama for meg

Anonym sa...

eg e me på tirsdag ja!

Anonym sa...

då stille eg i måro...

Anonym sa...

konge med tirsdag. då sier vi altså i morgon klokko halv seks. for de som er sugen på cupkamp. Stiller eg som loddefjordfan på alvøen idrettspark klokko seks!
Kom kom kom og bli med..

Anonym sa...

Eg kjem i morgon