søndag 18. mai 2008

Trening 19.05.08, hvem kommer?

Først vil jeg benytte annledningen til å gratulere alle knøtter med vel overstått grunnlovsdag!

Etter en helg med flere hurra og enda flere hot dogs med påfølgende is, er det vel dårlig samvittighet og ekstra kilo å spore hos de fleste.
I slike stunder er det våre slue slankeprinsseser og konger sniker seg inn i vår hjem for å komme med nyttige tips og råd.
Nu er jeg selv kanskje litt tung, men tro meg det eneste som virker mot kilo og dårlig kondis er å møte opp på trening i morgen!
Stol på meg og smell igjen døra om du skulle se noen av disse lurendreierne!



Hvem kommer?
PS: blir vi mange nok er det snakk om utflukt til nymarksbanen(v/Stadion), hvem er sugen på dette?
Andreas B.


12 kommentarer:

Anonym sa...

Eg kjem. Uansett kor me skal vera

Anonym sa...

Eg kjem diverre ikkje på trening i morgon. Spela kamp for Rong, på grus i dalen, og kjem til å slikka sår i morgon. På lesesalen.

Anonym sa...

Masteren er levert, så eg kjem! Eg hadde elska da vist da blei Nymark, men bobbler over av spelelyst, og speler kor det skulle være!

Anonym sa...

eg kjem ikkje! er på jobb..

Anonym sa...

eg er sugen på både trening og nymark..

Anonym sa...

nymark e bra, men då burde me egentlig utsatt da te litt seinare på kvelden trur eg. tippe da e ein del trening der på dagen... men eg e med uansett ka tid og kor da blir!

Anonym sa...

Må dessverre prioritere skole i dag. Melder avbud, med et lite forbehold dersom spillelysten tar overhånd om det blir trening rett uten stuedøren min...

Anonym sa...

Kommer.mvh Bernt

Anonym sa...

eg kjem

Anonym sa...

Hmm da er vi vel syv til nå vis eg regner med meg selv. Nymark eller bingeis? Mitt forslag er at vi går for bingofotball idag. så avtaler vi nærmere hvordan vi kan løse en utflukt til nymark på trening! Hadde vært fint å få seg noen lengdeløp på en liten 7'er bane snart!
Blir godt å svette av seg en hotdog og en is idag! Snakkes

Anonym sa...

då stille eg i bingen viss ikkje noken gir beskjed om anna!

Anonym sa...

Jeg blir muligens litt forsinket, men håper det ikke blir snakk om rare minuttene i tillfelle.