laurdag 3. mars 2007

Finteshow på mandag


Mandag 5 mars vert det som vanlig trening kl 18.50 i bingen i Sandviken. Håper folk stiller friske og raske etter ei lite uke fri.

Dagens tema blir dribbling, etter ønske frå Anders. Fint om folk puster støvet av sine gamle kunstar og kan gi smakebiter fra sine reportoarer i pausen. Me drøymer om å få sjå Arne-finta, skuddfinta til Arild, Hans Olavs "lat som eg vender - slår pasning i staden" finte og sålevendingen til Anders. Sjøl tenkte eg å framføre den klassiske Cruyff-vendinga.

For inspirasjon, sjekk ut:


magisk...


4 kommentarer:

Anonym sa...

Eg vil ta høyre venstre finta, for den var Cruyff så flink på…

Solseng sa...

flott, glede meg til da

Anonym sa...

gleder meg veldig.. eg tar den gode gammle full tyngde skulder mot skulder finten.. sikker vinner..

Anonym sa...

Arne har sagt han skal skrive referat, men han har da vel kanskje veldi veldi travelt…. Glede meg i alle fall til å lesa om alle di fine målo. For ikkje å gløyma, dagens tabbe og dagens prestasjon. Dei to bolkane er ukas høydepunkt for meg!