søndag 25. mars 2007

Trening på mandag


No livnar da i lundar, no lauvast da i li og alt ligger til rette for ei perfekt økt med kvalitetsfotball på festningen i måro kl seks. (Hugs å skru klokka fram Arild..)

Sjelden har vel ein kunna trena under betre forhold og så langt ser det ut til at me blir alle mann alle. Deili.

Dagens tema blir ,etter sterkt ønske fra Bjarte; effektivitet foran mål. Eit vanskelig tema, men som me såg i landskampen e da fleire enn Skruknøttene som har noko å lære der.


Da møttes me til vennsakapelig kappestrid på festningen i måro kl seks.

Sjonoi!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, eg må nok melda pass denne gongen eg! Har ein jobb å gjer i havet! Vist dei vil ha meg då.. den som lever får sjå!

Anonym sa...

Den be grei.. eg gleder meg stort til trening i morgen.. sol å alt sier værdamene på skjermen her no.. fint om alle husker et lyst og ett mørkt plagg!! og fint om noen ofrer seg og møter opp ti min før, altså kl 1750, for å komme andre som tenker likt som oss i forkjøpet..
snakkes

Anonym sa...

Må dessverre melde avbud til denne vakre vår-økten. Skal i skogen og brenne bål med noen konfirmanter. Gleder meg til å se resultatene fra effektivitetstreningen.

Anonym sa...

Sitte på skulen no å glede meg skikkelig til i kveld! skal bli godt å få rørt litt på bodyen i forhold til å sitte her å rotne forran pc'en og sjå ut på fina været.

Solseng sa...

Hellegutten har lova å ta med kamera i kveld, så pynt deg gjerne litt ekstra før trening