tysdag 27. mars 2007

Treningsvester

Har kikket litt i byen etter treningsvester til laget og det ser ut til at utvalget er minimalt. Eineste plassen eg fann vester som ikkje hadde refleks (me vil jo ikkje sjå ut som ein gjeng frå Trygg Trafikk) var på Steve Perryman. Dei hadde seniorvestar til 90 kroner per stykk.

Eg trur kanskje det beste alternatvet er å kjøpe på internett. Sjekk ut denne linken her: http://www.treningsfeltet.no/

Om me får det billig kunne det jo og vore kjekt å fått ein logo på vestane og, noko eg trur vil koste rundt 60 kroner per trykk. Erlend lagar heilt sikkert ein vakker logo i så fall.

Er det nokon som har komentar til dette?


Arne

5 kommentarer:

Anonym sa...

17kr per stykke er jo innbruddspris! her mener eg vi bare må klemme til med en gang! ka me å kjøpe fem ornge/gule og fem grønne/blå, altså en lys og en mørk farge? det blir jo bare 20spenn på hver.. billig billig.. logoforslaget er også svært forlokkende! godt jobba

Anonym sa...

Detta er eit godt stykke arbeid Arne! Eg stememr for løp og kjøp. Vedtak om innkjøpp bør gjørast på neste økt! Eg må sei eg drømmer og om logo, da hadde eg jammen likt! Kjenner veldi på da inni magen min!

Arne sa...

Eg tenke faktisk på om me ikkje bare ska bestilla med ein gong... ingen går vel konkurs på 20 krone???

Solseng sa...

løp å kjøp..

Anonym sa...

nei bare bestill!!! dette blir perfekt!