fredag 4. mai 2007

Skaderapport frå Arild

Nå har leger og eksperter sjekka foten,ogden er sjukemeldt fram til søndag.
(d var heldigvis ikkje så gale som cissè sine skader) så mandag 14.mai e eg tilbake i bingen.
takker for all ettertanke, og er veldig nøgd med måten me behandler skader på.

med å ta bilder av den skadde og senda han heim, viser at skruknøttene ikkje er for pyser. Eg trur me satt oss godt i respekt for d andre gjestelaget. men kanskje me ska spandera på oss nåken isposer!?

God helg knøtter! =)

5 kommentarer:

Solseng sa...

Flott rapport Arild, jeg sender ispose-spørsmålet videre til materialforvalter. Ken e materialforvalter og kan vedkommende trylle fram et par isposar?

Arne sa...

Eg veit ikkje heilt om da e meg eller kim da e... Eg ska sjå ka eg kan få gjort, men eg syns nesten at isspray hørres litt kulare ut, eller kva?

Anonym sa...

Ispray lukter godt, men e kanskje ikke like fornuftig om man først skader seg skikkelig.. Kanskje vi kan kjøpe en issparay og en Ispose? greit å ha en pose til skikkelge smeller og litt spray til Italienere?
Kan jo gjøre det slik at vi spleiser på første ladning å så kan den som evt bruker posen kjøpe en ny? sånn at vi alltid har en? kanskje det blir este ukes vote?

Anonym sa...

Flott å høre at det gikk bra med foten forresten!! sees på mandag!

Anonym sa...

Isspray høyres kult ut, men har i praksis så og sei ingen nyttefunksjon! Eg har brukt ganske mange issposer i mitt liv, og ska me innvistera så må da bli i isposar!!