måndag 14. mai 2007

Trening mandag 14 mai

I dag blir det som vanlig trening på festningen, tidspunktet er satt til kl 17.45. Håper folk tar seg litt fri fra eksamensstresset og prioriterer ei skikkelig treningsøkt.

Dette blir avskjedsøkta til Bjarte før han reiser nordover så det kan jo være fristande å sette inn ei sviande tackling så han ikkje gløymer oss. Ellers seier ryktene at Arild er tilbake etter skaden.

Alt ligg altså til rette for ei strålande trening. Einaste Skruknøtt som har meldt forfall er Arne, dersom fleire ikke kan så legg inn en kommentar så me eventuelt kan kontakte ein reserveknøtt.

Me sjåast 17.45!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eg har sett litt på da, og da ser ut til at eg får med meg neste økt og, men bevares, her er da bere til å tackle så det svir!! Eg vil imidlertid ta igjen med samme mynt!

Anonym sa...

da e eit lite usikkehetsmoment rundt øystein i dag..sist eg snakka med han var rundt kl ett..då var han litt sør for stryn på veg heim frå konfirmasjon! han meinte at han skulle rekka treninga i dag, men usikkerheten er jo alltids der...just so u guys know!