tysdag 15. mai 2007

Taktisk trening mandag 21.05.2007

Innkallingen for neste mandags trening kommer denne uken rekordfort! Årsak: neste mandag vil me på nytt forsøke oss med taktisk trening! Oppmøte vert heime hos underteikna 20.00! Me har eit omfattende program så her gjeld det å stille friske og utkvilte! På programmet står nemleg sommer- / cup-planlegging, pizza eting og en svært motiverande og inspirerande film! Det som må gjerast er at dersom me skal vera med på ein cup i sommer må me forsøka å finna ei helg det passer for flest mulig skruknøtter. Derfor oppmoast alle skruknøttar om å kartlegga (så godt som det er mulig pr. neste mandag) sommerplanane. Det hadde og vært supert om me hadde funne fram til fleire cupar me kan vera med i løpet av helga.
Difor har eg tatt meg den frihet å utarbeide lekser til kvar enkelt skruknøtt. For øyeblikket sit eg på skulen og skriv om nettverks ( Bærenholdt & Aarsæther, 2001) betydning for produksjonen av nye ideer og produkjsonssystem (altså deltakelse i cup) Eg har her valgt å implementere teori i praksis og antar at kvar enkelt har opparbeidet seg eit nettverk i de område de har tilknytting til. Der ikkje anna er spesifisert skal den enkelte legge ein liten innsats i å finne ut om det er nokon aktuelle cupar i denne regionen me kan vera med i.

Bjarte: Haugalandet og Ryfylke.
Sverre: Norskekysten sør for Boknafjorden
Erlend: Finn ut når Tysnes cup arrangeres i år.
Øystein: Nord for sognefjorden
Hans Olav: Møre og Romsdal
Andreas: Bergensregionen.
Arne: Sogn og Fjordande
Anders: Skaff nummeret til Peppes og reflekter over kor mange pizza me treng å bestilla på mandag.
Arild: Resten av landet..

Dette kan kanskje virke litt vanskelig å finne cupar, men me må bere spør folk om dei veit om noko, og håpe på det beste! Seinast i forige veke fekk eg høyra om ein cup som pleier å vera første helga i august i Dale (1 t. nord for Bergen) som me kan vera med i, så cupane er der, me må bere finna dei… Lykke til!

Til slutt. Filmen som skal visast er ein riktig godbit. ”Den siste kampen” er ein fotballklassiker som angivelig skal være fantastisk bra. På skuespiller lista finn me blant anna. Sylvester Stalone, Micheal Caine, Pele og Halvard Thoresen
mvh
Bjarte

11 kommentarer:

Arne sa...

Flott, men eg syns da e litt dumt at me faktisk ofre ei fotballøkt for dinna kvelden... Passe ingen andre daga?

Anonym sa...

Ser ut til at Tysnescup byrjar 29. juni og sluttar 1. juli. Påmelding innan 3. juni. Det blir maks 50 lag, så det er første mann til mølla.

Anonym sa...

eg stiller meg bak Arne å undrer på om ingen andre dager passer? evt sette filmen igang halv ni å ta treningen i halv fem tiden? Då rekker jo folk en kjapp dusj før film.. eller blir det umulig i alt eksamnsstyret? eg ofrer lett mine bøker for FFSK-økt, men forstår jo at ikke alle går på lekeskole slik som Erlend og Meg. Eg e jvertfall veldig gira på trening.. No som o2 opptaket har begynt å komme seg, vill jo en hel uke uten trening kunne bli fatal, speseilet når vi går inn i en helg med mye pølser og is!! Gledelg 17.mai!
Eg som erkeBergenser og 17.mai elsker, angrer bittert på at ikke Knøttene skal gå i toget i år.. men neste år tror eg vi e plasert mellom Brann og Løvam, med egen fane og stor stas..

Anonym sa...

eg stiller meg bak forslaget til andikk...mandag er min og arild sin eksamensdag...hadde vore godt å fått litt utløp for agresjon på ei trening før film utpå kvelden!!
lar det seg gjera?...veit at det er din siste dag med kåno tirsdag, men mandagen kan du ofre heilt for knøttene;)

Anonym sa...

Eg er rørt over treningsiverern, og selvfølgelig vil eg og trena før me ser film! Ska me satsa på oppmøte halv fem? Og film og pizza kos litt utpå kvelden itte me ALLLE har dusja...

Solseng sa...

Fotball og film herlig! Eg komme til å kjøre det gamle "Sportsdeo under armene og skippe dusjen" -trikset. Satse nemlig på å få en god plass i sofaen.

Anonym sa...

Då bør du vær raus med deoen Sverre, for eg satser nemlig på å slippe å måtte brenne sofaen etter besøket.

Arne sa...

Går da greit at eg ikkje dusje? Eg har jo ikkje svettekjertla så og sei...

Solseng sa...

Det går heilt fint arne

Anonym sa...

hei gutter.. ser ut som eg gjerne må stå over den fysiske treningen i morgen.. feber og potte tett i alle luftveiskanaler setter en solid stopper for det enorme nyervervede o2-opptaket mitt! Håper på bedring i formen for eg e veldig gira på økt! men kan kun regnes som superreserve, tror nemlig det kommer til å gå betraktelig tregere enn normalt. Om dette skulle væe mulig?? EG undrast.. Pizza + film er eg dog med på uansett!

Anonym sa...

Eg må sette eit lite spørsmålstegn ved mitt oppmøte på treninga i dag, dei siste forberedelsane før turen til nordkapp skal gjerast, slik at det kan bli litt knapt med tid! Ca. 85% sjans for at eg er på festningen 16.30. 95% sjangs for at eg er der innen klokken 17!