måndag 7. mai 2007

Treningsreferat 7.05.07 - drøfting av værsyke som problem?

Først vil eg rette en stor takk til de av oss som valgte og legge denne mandagsetermiddagen til bingen på festningen. Fire faste(Anders, Erlend, Sverre, Andreas) og en svær sporty Bjørnar som stilte på 10 minutters varsel! Applaus!!


Økten ble kort men givende i det tunge regnværet, en fotball økt som endte i en imponerende seier til Sverre og Erlend. Mye god instats ble lagt ned av de to, samtidig som motstanderlaget manglet litt fotfeste og gift foran kassa. Rosinen i pølsa, ble en fin straffekonk som satte et verdig punktum for denne treningen!



Værsyke eller gyldig fravær?

I disse tider når solen har vært velvillig å møt trofast opp til Skruknøtteøkt, kunne vi ikke annet en å lure på om enkelte knøtter idag hadde blitt værsyke når Bergensvær igjen var Bergensvær. Fraværet på dagens økt var påfallende høyt!!
For oss som stilte var dette en nedtur, våte å kalde ble vi snytt for det som kunne blitt en kjempeøkt! Grunnen til vår undring er enkel! Fravær skal meldes på bloggen! dette har ingen andre en Arild som for tiden kun kan trene alternativt gjort!
Vi som var på trening har fattet et nytt vedtak: Fravær må meldes dagen før trening, uforutsette ting kan oppstå og da opperer vi med en minste grense på 2 timer før treningsøkt. Som oftest har en jo kontroll på hva man har fore den neste dagen så dette burde ikke by på så store problemer. Slik blir det enklere å få tak i erstattere og på den måten sikrer vi en best mulig treningsøkt for dem som stiller!!
Full skjerpings til neste gang for dem som måtte føle seg truffet!
Gjør som Davy ta fram smilet under paraplyen!

Til slutt vil eg bare understreke at det ikke var sure miner å spore på treningen, dermed er denne ballen lagt død og vi kan alle glede oss til neste økt!

-Andreas-

6 kommentarer:

Anonym sa...

sjølv om eg var så våt og kald at eg ikkje klarte å bremse på veien heim,så vidt klarte å opne døra og måtte stå 45 min i dusjen for å få varmen i meg...kan eg ikkje sei at eg angra på at eg gjekk på trening i går! men me skulle så gjerne hatt ein til...sjølv om radarparet erlend og sverre gjorde ein meget bra innsats i lag! surt å tape mot to stk..honør ti de to!! satser på at me er fleire neste gang...

Solseng sa...

Treningsøkta var fin den, litt vær får me tåle. Stort pluss til gjestespiller Bjørnar som stilte sporty opp.

Anonym sa...

Det har i alle fall merka seg ut fire skruknøtter som vert vanskeleg å sjå utanom når manageren skal ta ut startoppstillinga til vår første kamp. Bjordal fekk dessutan vist kor giftig han er i overtalsspel. Ein typisk "powerstriker".

Anonym sa...

Eg drar ein Hellskog.... Eg måtte prioritere skulearbeidet i går og kunne av den grunn ikkje stilla. Eg satt dog med valget om å varsle på blogg eller telefon og valgte i stedet å varsle Sverre og Arne via telefon ca. 2 t før treninga. Varslinga burde også vært gjort via blogg, men det rakk eg rett og slett ikkje! Synes forøvrig det er deilig å høyra at så mange hadde muligheten til å komma. Kjenner sjølv at det stadig vert vansklegare å pressa treninga inn i ein svært travel kvardag... men satser på å stille neste mandag!

Anonym sa...

Flott å se at det likevel ble trening. Honnør til de fire som stillte! Så til forklaring for egen del; Var påkledd, og på vei ut døren da jeg fikk telefon om at det ikke ble nok folk på treningen. Snudde, la andre planer og fikk først da telefon om at det ble trening likevel. Som stud.jur har jeg lært at avtaler skal holdes, og derfor holdt jeg den nye avtalen. Skal stille på neste trening uansett vær.

Solseng sa...

Den e grei hans olav, ingen sure miner her. Juristar kan dette med klare rammer og avtaler. Du har ditt på det tørre.