måndag 28. januar 2008

Kven kjem i dag?

Forfalla er mange, kjem du?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Eg får ikkje tid til å spela fotball i dag.
Videre har eg sikre kjelder på at Arne, Erlend og Anders heller ikkje kjem. Så lenge me trenar så tidleg på ettermiddagen må me og sette eit stort spørjeteikn ved Terje sidan han jobbar seint kvar mandag.

Anonym sa...

eg er i arbeid, og kan heller ikkje stilla!

Anonym sa...

Eg kan stille i dag, men etter kjapp hoderegning så er det vel bare tre igjen som kan stille da... Benytter derfor ein svakt skranglete hals til å melde forfall fra fotballtrening (noko som er forkastelig dersom det hadde vore trening). Snakkes neste mandag!

Anonym sa...

e det mulig då.. endelig e eg tilbake i slag å så e det ikke trening:( kjenner eg blir sur her no.. vel, då får eg ta meg en joggetur over byfjellene i stedet.

Anonym sa...

eg kjem neste mandag! =)

Anonym sa...

Er det slik at alt fell i grus berre eg og Arne snur ryggen til i tre sekundar? Det hadde eg faktisk ikkje trudd. Men me har i alle fall fått trimma oss på KRIK i Lyngdal, så me helde formen ved like.