måndag 14. januar 2008

Trening 14.01.08

Ein nydelig dag for fotball! Kim e me? Å kim svikta?

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vist Kim er med er eg og med!

Anonym sa...

eg e me...

Anonym sa...

arne e med!

Anonym sa...

eg er med

Anonym sa...

Eg kjem, og har fininnstilt siktet. Så eg råder alle til å spela ballen langs bakken, for eg kjem ikkje til å bomma på stumpen i dag.

Anonym sa...

Kjem

Anonym sa...

Eg kan ikke i dag.. Utrolig kjipt.. Skal spelle på lærerrevyen i år så blir to uker med intens tromming for min del! Skal prøve å spelle så fort og hardt at eg oppretholder formen! Løkke til gutter. å gi en lyd om når juletrefesten er i morgen. skal prøve å snike meg avsted til den!

Anonym sa...

eg sviktar

Anonym sa...

æ kjem

Anonym sa...

Terje kjem ikkje...

Anonym sa...

arild og anders kjem!

Anonym sa...

arild har vist alt sagt at han kommer så då hadde ikkje eg trengt å gjer da... Då e den saken ute av verden!