torsdag 24. januar 2008

Treningsref fra mandag 21.01.2008

Dei som sette Skruknøttene som 1 prioritering denne dagen var:
Meg; Bjarte, Øystein, Hans Olav, Anders, Erlend, Vegard og Bernt(som måtte steppa inn for ein sjuk Arne)
Vèret var supert og banen hadde eit fint tynt lag med is. Ein utfordring som passer oss bra i den formen me e i no.
Første kampen blei eit målkalas og med ein ledelse på 14 -10 skulle det beste laget (på ein normal dag) vinne.
Men da her var ingen normal dag, og kvar gong stillinga blei 14 – 10 (som den blei kvar kamp) så vant underhundane. 14 – 10 er ein farlig ledelse!
Sku vore ein talentspeidar som tilfeldigvis gjekk forbi denne dagen, for det var mykje bra spel og fine mål.
Bjarte har endelig funne fram skuddfoten(med krutt) som treffer mål og vant sin første kamp i 2008. Grattis!
Dagens Mål: Mitt kryplangsbakkenspinn180grader mål
Dagens rævspark: Bjarte og Hans Olav
Bjarte valgte å moone på det første skuddet, nåke som førte til at samtlige som såg på blei sveiseblind. Blei veldig motivert til å treffe og fekk til eit skudd som hadde fått Bjarte til å sett gravid ut viss eg hadde truffe bullseye. Etter dette stod han med buksa på.
Snakkis på mandag!
-Arild

3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk Arild for at du bomma slik eg forstatt har en fotball som er kvit og lukter ok, på den annen side... det hadde vore verdt det.

Anonym sa...

flott referat arild!!
men eg har ein anna sak på hjerta..
mandag som kjem vil eg sitja på flyet heim fra Oslo når knøttene har trening....det resulterer at kanskje knøttene må spele uten vester denne mandagen..dei ligger pr dags dato heime hos meg...om noken ynskjer å ha dei på trening, så er eg heime til klokka 19 fredag! No har eg sendt ut open info om dette og ynskjer ikkje å stå med stumpen i været neste gang eg kjem på trening! Husk på at eg har vaska og passa på vestane siste halve året.....

Anonym sa...

sjuk arne??? Eg å Erlend e på road trip førstkommnade mandag... så tilgi oss for at me ikkje kjem!