søndag 12. oktober 2008

Innkalling!!

Det lir mot ei ny veke. Det lir mot eit nytt pliktløp. Det lir mot fem lange dagar med plikter, ansvar, rutiner og alarmklokker. Det lir mot mandag, denne vekedagen som meneskjet har lært at er blå og berre fører med seg elende og tunge stunder. Men, kjære mandag, eg elskar deg. Du er ein nysprungen blom som smilar til meg. Ein nysprungen blom, dekkja av vassdråpar som blenkjer i sola og kviskrar til meg: "Knøttetrening knøttetrening knøttetrening". Det er nesten som om vassdråpane er eit himmelsk kor som dansar over himmelkvelvinga. Gabriel bles i hornet sitt og du lyt ta stilling til kva du ynskjer å gjera med livet ditt. Det lyt me alle, men på mandag er det fotball det handlar om. Det er det jo alltid på mandagar. Det er jo difor me er blitt så glad i denne mykje forhatte dagen. Nei mandagen er ikkje blå.

Jo, mandagen er blå, men ikkje berre blå. Mandagen er alle regnbogens fargar.

Kven vil vera med å spela fotball på mandag?

11 kommentarer:

Anonym sa...

eg e me!! e da 17.30 som gjelde no?

Anonym sa...

da e 17.30 som gjeld ja

Anonym sa...

Eg er også med. Gleder med stort. Sitter her med tårer i øynene etter å ha lest denne vakre innkallingen.. Mandag 1730 er forhåpentligvis også denne uken en solid høgdare!

Anonym sa...

Beinhinnebetennelsen som eg fekk konstantert av medic'en offshore, sitter fremdeles godt i leggane...må melde pass i måro og!
Blir nok ute med skade eit par veker til...men driv intens egentrening på ergometersykkelen til solfrid!

Anonym sa...

Har forelesning frem til klokken 1900 i dag så kan dessverre ikke komme. Ha ei god treningsøkt!

Anonym sa...

eg har halsbetennelse og kraniebrudd.
-men eg stiller selfølgelig!

Anonym sa...

eg kjem

Anonym sa...

Eg kjem sjølvsagt. Andreas M. kjem og.

Anonym sa...

Andreas M kjem, med Lars.

Anonym sa...

Syntes å huske at Vegard sa fra forrige gang at han ikke kommer på en stund. Skal jo ut å reise i asia og slikt.
Då mangler vi en mann! Noen aktuelle?

Anonym sa...

Eg har med ein til. I tillegg til Lars. Han heiter Paul og er med Lars. Paul er 22 år og frå Kvinnherad.