søndag 19. oktober 2008

Ny Trening 20.10

Morgendagens trening er foreløpig lagt til bingen ved Krohnengen skole(oppforbi 7'11). Dette pga av lysforholdene. Baneforholdene er dog mye dårligere enn vi er vant med. Derfor er det flott om noen kan komme med forslag til andre baner! va med å slenge oss i biler og kjøre opp til nymark eller slettebakken?
Dette krever jo at vi er litt folk og av vi har bil!

Eg gleder meg til trening uansett hvor det blir! Men det er jo kjekt om forholdene er gode også! Håper du stiller!

Andy

13 kommentarer:

Anonym sa...

Eg trur bingen overfor 7eleven er håplaus i dag. Det er jo tidenes grisevær, og den bingen får overvatn berre det yrer litt. Stemmer for Andreas sitt forslag om å kjøre til nymark!

Anonym sa...

Eg kan ikkje i dag.

Anonym sa...

Kan ikkje i dag,men stemmer for Nymark!

Anonym sa...

Viktig at folk drar med seg noen ekstra kandidater om det skal bli kjekt ikveld! Kjedelig å løpe rundt fem mann på en svær bane i øsregn!HUSK: Det finnes ikke dårlig vær, kun dårlige klær og/eller dårlige holdninger!
Eg e hvertfall klar for trening.

Anonym sa...

Eg e med til Nymark:)

Anonym sa...

kan ikkje komma..

Anonym sa...

blir litt for vått for leggen i dag....!! må nok vente litt før det blir treingings på meg...

Anonym sa...

Lukter det en avlysning her? Er det en gjeng med værsyke pyser vi spiller på lag med? Eg har i dag forhørt meg om låning av gymsalen her på skolen eg jobber. Dette var vist ikke mulig å få til, da den er utleid hver kveld.
Kjipt, men men. Vet noen om andre gymsaler eller lignende?

Anonym sa...

tre mann på trening e litt labert. men da vise jo kim som virkelig brenne for dita laget;) eg går då ut ifrå at treninga er avlyst inntil eg høyrer noko anna.

Anonym sa...

Det var kjeisamt!

Anonym sa...

Grunnet manglende internett tilgang i dag har jeg ikke fått gitt beskjed tidligere. Jeg kan dessverre ikke delta på trening i dag grunnet forelesning fra 16-19. Ellers hadde jeg selvfølgelig vært med i det milde duskregnet.

Anonym sa...

Urkjedelig.

Anonym sa...

Kom gjerne bort til meg og spel guitar hero om de har lyst i kveld. Stille med to gitarar så det kan jo bli ein festaften om me vil:)