søndag 26. oktober 2008

Oh herlige mandag!



Jepp. Då e det dags for ny uke med blanke ark.
Selv bærer jeg med meg en lei forkjølelse inn i den nye uke. Men som far min alltid har sagt: kun en ting som hjelper mot forkjølelse og det er trening!
Håper vi stiller mannsterke denne mandagen og ikke feiger ut påsamme vis som sist! Været er ingen hindring!
Det viste jo både Mons og Robbie til oss ikveld, da de jogget æresrunde etter æresrunde rundt på ett heller fuktig stadion!
Vis vi blir nok folk foreslår eg en liten ekskursjon på jakt etter gode baneforhold! Nymark og slettebakken er kanskje gode alterativ? Kom med forslag!
Og ikke minst meld inn om du har bil? det bblir vel muligens avgjørende for hvor vi skal holde til.
Vel møtt eg gleder meg!

Andreas

7 kommentarer:

Anonym sa...

e på jobb endo.. men ser fram til neste mandag! Då e eg klar!!

Anonym sa...

For første gang på ganske prøvde eg meg på sykkelen til jobb idag. Noe som resulterte i kvalme og superstive bein. Tatt i betraktning at sykkelturen varer i ca 11 minutter, må en vel kunne si at innsatsen var god(evt. gutten var seint ute!). Men min sykkeltur beviser hvertfall for meg hvor viktig denne mandagstreningen er for min gammle kropp!

Når tenker vi å starte? kvart over 5 i sandviken, bingen ved skolen. Eller seinere for å jakte på bedre bane? Forholdene er jo ikke allverdens i sandviken, men for meg er det spillet som er det viktigste.

Anonym sa...

eg er med!

Anonym sa...

Først må eg beklaga at eg e så seint ute som eg e. Eg skulle nemlig ta for meg innkalling i dag for Andreas M, men nokon kom meg i forkjøpet. Eg meiner me bør gjer alvor av Nymark i dag. Om me ikkje blir så mange får me heller setje opp provisoriske småmål. Me komme oss aldri på større bane om me ikkje bare bestemme oss for å gjer da.

Kem e med te Nymark???

Eg e!

Anonym sa...

Forresten! Halv seks e fortsatt eit fint tidspunkt tenke eg!

Anonym sa...

Halvseks ved bingen i sandviken?
Men kem har bil? Her har kanskje, om ikke kona mi har lovet å hente ei jente på flyplassen.
Skal prøve å finne ut av det.
Trenger vi noen ekstra ikveld?

Anonym sa...

Vi har fortsatt forelesninger til klokken 1900, så må melde avbud i dag også. Neste uke skal jeg stille.