tysdag 22. april 2008

21.April.2008 var ein nydelig dag for fin fotball i bingen!

21.April.2008 var ein nydelig dag for fin fotball i bingen!
Eg snørte på meg Ronaldinho skoa og satte kurs mot festningen.
Mens eg gjekk der, så tenkte eg litt på bloggen og alle jentene som blei heima i dag.
Og det var med tungt hjarte eg leste dagens unnskyldninger…
Ein klødde litt i halsen og følte da var god nok grunn.
Ein klødde litt på innsio av kneskålo og la seg nesten innpå haukeland.
Ein fekk smaken på litt småsvett lunken pizza og glømte heila treningo.
Sistemann hadde noken avtaler (avtale med gò stolen og tvèn)
Kor blir det av respekten for Skruknøttene??
Her gjekk eg med åpne sår langt nedover halsen og ein god dose smertestillende i kroppen. Og da nærme seg god nok grunn til å sløyfa trening.
Som ein klok mann sa(Heine Alsaker):
Den einaste grunnen til å ikkje komma på trening, er din egen begravelse!
Og da e nåke me bør strekka oss etter!
Eller kanskje me bør dela laget i to, eit Herrelag og eit damelag?
Eg håpe i alle fall alle kjem neste gong, sjølv om det berre er for å stå og sjå på.
Så over til dagens økt. Dei som har litt høgare smerteterskel og stilte i dag var:
Arild, Erlend, Andreas B, Andreas M, Vegard, Alex og ein fra Bømlo.
Alle hadde fått på seg shortsen og var klar for samba fotball.
Treninga blei flytta opp til støletorget stadion, etter at megafon teamet hadde overtatt festningen.Tempoet var ikkje så høgt i dag, men det var mykje fin fotball og fine mål.
Ingen hendelser som går inn i historiebøkene, men me hadde ei goe økt uten skader.
Dagens spelar: Vegard (som vant samma ka lag han var på)
4 stk måtte i mål og stikke fram stumpen. Og Erlend fekk bekrefta att eit hardt skudd i leggen er vondare enn eit hardt skudd i bogskinken.
Ellers ønske eg alle gode dager til neste gong og håpe nåken slite med nattesøvnen etter dagens unnasluntring.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloi. kanonreferat du serverer her mr.blue! Et kanonskudd for bauen vil kanskje noen føle? Eg håper det!
Vi trenger en liten oppstraming i rekkene! At noen av oss fra tid til annen ikke kan er greit nok. Men da er det også svært viktig å melde fra i god tid! Vet du at du ikke kan allerede i helgen, ja da sier du fra med en gang. Enkelt å greit. Så slipper Erlend å tømme kontantkortet sitt kvar einaste gong:)

PS: våre to innleide venner heter vel egentlig Frode og Harald(Rex), hvem denne Alex er lurer eg litt på:)

Anonym sa...

Den tenkje eg satt, Arild! Eg var veldig imponert over innsatsen din i går. Full pupp sama kva legen seier! Slik skal det vera. Desse Alsakarane er fulle av visdom, så her er det berre til å suga til seg.

Dagens viking: Arild

Anonym sa...

"Møs, møs, møs... Uhu, det er noen som ikke gidder å komme". Stafett er stafett og besøk av mor skal en ikke kimse av...