torsdag 24. april 2008

Gulerot til mandag!


For å få fleire til å møte på trening er det på sin plass at me har ei gulerot som trekker. Derfor har eg vore ute på talentjakt, for å finna noken som kan bidra til at knøttene kjem opp på det nivået dei treng å vera. Og det var ikkje noko liten gulerot eg fann. I ein av by'en mange foretninger gjekk denne karen rundt og lurte. Og det er klart at han ville bidra til at knøttene skal få sin plass i historiebøkene. Så viss du vil vera med på å takle 
branns toppscorer i knehøyde, så er det  berre til å møte opp i bingen på 
Sverresborg mandag kl halv 6. Er du med?
Tippe me blir fulltallige... 

9 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk Arild! Bedre innkalling trur eg knøttane knapt har vore vitne te. Om da e Thorstein Helstad eller ei av Madam Tussaud sine vakre voksdukker du står ved sia av veit eg ikkje, men kva gjer vel det. Eg kjem uansett:)

Anonym sa...

Kjøpte du ei trusa av han òg? Eg høyre at Hellstad sin agent kallar han Branns Beckham. Kanskje me kan seia at Arild er Skruknøttenes Hellstad? Du er jo minst lika deilig som han.

Ja, eg kjem på trening.

Anonym sa...

eg kjem.. Skal sei du tar deg godt ut på bilde Arild. Knakandes..

Anonym sa...

ja, asso vist han komme, so komme eg!

Anonym sa...

Dersom Torstein kjem er det ein spelar som er bedre en meg på treningen, då gidde ikkje eg komma... Dessuten er eg opptatt heile ettermiddagen på mandag… Neste mandag (5 mai) er eg vekkreist, så eg kan ikkje komma då heller!

Anonym sa...

Eg kjem og.

Anonym sa...

Dette blir bra. Eg kjem

Anonym sa...

Eg kjem på trening.

Anonym sa...

Kommer ikke..
Bernt